TOP vežbe koje možete praktikovati svakodnevno u radnom okruženju - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

    TOP vežbe koje možete praktikovati svakodnevno u radnom okruženju

    Kada zaposleni sedi u kancelariji osam sati dnevno, to zaista može da utiče na zdravlje, nažalost loše. Ako pored drugih obaveza osoba ne može da stigne da se bavi bilo kojom sportskom aktivnošću, može sebi naneti dugoročne štetne posledice.

    Ipak, postoje neke vežbice koje svakodnevno možete raditi kako biste barem malo olakšali svom organizmu da bude zdrav.

    Predlažemo vam da stalno praktikujete ove “vežbice”:

    Pomerajte stopala u smeru kazaljke na satu – Sednite na radnu stolicu pod pravim uglom a zatim, najpre jedno, pa onda drugo stopalo okrećite u smeru kazaljke na satu. To će omogućiti bržu cirkulaciju krvi kroz noge.

    Protežite ruke, ali i glavu dok sedite – Lagano nagnite glavu prema ramenu, pa je zadržite deset sekundi. Opustite ramena, kako biste bili fleksibilniji. Okrećite oba ramena najpre napred kružnim pokretima, a zatim prema nazad. Ponovite ovaj potez deset puta.

    Tapkajte stopalima – Brzo tapkanje stopalima ubrzaće cirkulaciju, podstaći srce da brže pumpa krv kao i sagorevanje kalorija. Ovu vežbu možete da radite po minut, to će biti sasvim dovoljno i to na 45 minuta.

    “Prodrmajte” zglobove ruku – Oni su često zgrčeni posle više sati rada. Položite šake na sto sa dlanovima okrenutim ka stolu, a zatim ih okrenite za 180 stepeni. Ponovite vežbu 10 puta. Isto možete raditi sa zglobovima nogu, što se kruženja tiče.

    Ispružite noge dok ste u sedećem položaju – Zatim podignite najpre jednu nogu u nivou kuka i zadržite je u tom položaju oko 10 sekundi. Vežbu ponovite 10-15 puta sa jednom nogom, a zatim istu vežbu ponovite i sa drugom nogom. Nastavite vežbanje tako  što ćete podići istovremeno obe noge i naizmenično postaviti jednu iznad druge. Ovom vežbom se jačaju trbušni mišići.

    Čučnjevi u radnom prostoru – Možete ih uraditi leđima okrenuti uz radni sto ili stolicu. Oslonjeni rukama na stolicu ili sto i okrenuti leđima, počnite da se spuštate kao da ćete sesti. Kada dođete u položaj kao da sedite, otprilike je to ugao od 90 stepeni, zadržite se što duže. Ovo je odlična vežba za nožne i leđne mišiće.

    Izvor: BIZLife/DaLiZnaš

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE