Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tviteraši, kako ste?

    Korisnici Tvitera ujutro pišu smirene i analitičke poruku, dok su uveče emotivni i impulsivni, pokazala je velika analiza poruka na ovoj društvenoj mreži.

    Autori studije sa Univerziteta u Bristolu u Velikoj Britaniji analizirali su sedam milijardi reči u više od 800 miliona poruka na Tviteru.

    Stručnjak za veštačku inteligenciju Nelo Kristijani analizirao je anonimne poruke u 54 velika britanska grada tokom četiri godine i razvrstao ih prema 73 pokazatelja koji se odnose na različite stilove razmišljanja.

    Studija, objavljena u naučnom časopisu „Plus van“, otkrila je da korisnici između 5.00 i 6.00 časova ujutro koriste najveći udeo reči u vezi sa logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.

    Stil pisanja se menja kada padne mrak, te postaje više emotivan i impulsivan, ali i više društven.

    Između 3.00 i 4.00 časa ujutro objave su više egzistencijalne prirode i emocije su manje pozitivne.

    Izvor: N1, agencije

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE