Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U sred rata kablovskih operatera: SUPERNOVA opet na svim naslovnim stranama

    Većina dnevnih novina u Srbiji jutros na naslovnim stranama ima reklamu kablovskog operatera Supernova, koji je vlasništvo Telekoma Srbije, koji je u većinskom državnom vlasništvu.

    Sa izuzetkom jednog dnevnog lista, svi ostali na naslovnim stranam imaju reklamu i ponudu Supernove na naslovnoj strani.

    Brendiranje naslovnih strana dešava se u momentu dok traje medijski spor dva najveća kablovska operatera o tome ko je odgovoran zbog toga što je Supernova svojim gledaocima ukinula više programa, među kojima i N1.

    Ovo inače nije prvi put da je Telekom za Supernovu zakupio naslovne strane dnevnih listova u Srbiji. Isto se dogodilo kada je brend lansiran, 1. aprila prošle godine.

    https://www.bizlife.rs/aktuelno/vesti-dana/zasto-su-sve-naslovne-strane-danas-u-srbiji-iste/

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Komentari

    • Zemunac nekada bio, sada radim na kruzeru

      Dokaz da pare vrte i gde burgija neće. tačka.

    • Leskovčanin

      Ne citam novine ali dali se zna da svako kome istice ugovor prekida saradnju sa supernovom pa neka se reklamiraju i na vremensku prognozu na rts1. Na sve nacine pokusavaju da urade Neke stvari ali dzaba vam novci moji sinovci ......

    • Mikan

      UM je ukinula sve kanale koje je imala kod Radijus vektora,ne Supernova! Samo se govori o N1 a šta je sa Sport klubom,filmskim Cinemanija? UM ih ne spominje,ne nudi,zato mislim da je sve prljava politička igra.

    • Mila Gostiljac

      Volim N1! Ali...ovaj put kad je N1 odbio ponudu TELEKOMA o besplatnom emitovanju N1 na svim provajderima, SVE JE JASNO, potpuno! Interes nije INFORMACIJA, vec KAPITAL!☝️ Tako da "Dva ovna na brvnu" behu jasna...monopol!!! A N1 apsolutno RAZOCARANJE!!! I sve sto objavih na drustvenim mrezama u korist N1, POVUCICU!!!☝️ Bez zaljenja!!!

    • Zoki

      Ne razumem sta je sporno? Isto je radio i LIDL i svako ko ima para da se reklamira..a telekomunikacione kompanije itekako imaju

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE