Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Uber se fokusira na bicikle: Rizičan poslovni potez ili ulaganje u budućnost?

    Uber planira da se više usredsredi na poslovanje električnim skuterima i biciklima, a manje automobilima, iako bi to moglo da umanji dobit te kompanije, pišu mediji.

    Direktor Ubera, Dara Kosrovšahi, rekao je kako su individualni načini prevoza primereniji vožnji po gradskom centru. Takođe, predviđa da će korisnici u budućnosti češće putovati na kraće udaljenosti.

    „Tokom najvećih gužvi u saobraćaju, vrlo je nefunkcionalno da metalna gromada teška tonu prevozi jednu osobu 10 blokova. Kratkoročno, na finansijskom nivou to možda nije dobitak za nas, ali dugoročno mislimo da je to smer u kome želimo da idemo“, rekao je Direktor Ubera Dara Kosrovšaki za Financial Times.

    Njihovi Jump električni bicikli sada su dostupni u osam američkih gradova, uključujući Njujork i Vašington, a uskoro će biti dostupni i u Berlinu. Takođe, udružili su se i s Limeom, kompanijom za električne skutere.

    Kosrovšahi je priznao kako Uber zarađuje manje novca vožnjom bicikla nego vožnjom automobila na istu udaljenost. Ipak,  smatra kako će to biti nadoknađeno, jer će korisnici češće koristiti aplikaciju za kraća putovanja. Takođe je priznao i da bi vozači Ubera mogli ostvariti gubitak ovim planom, ipak, očekuje i kako će dugoročno vozači imati koristi od unosnijih i dužih putovanja.

    Uber, koji je u prošloj godini izgubio 4,5 milijardi dolara, pod pritiskom je, jer mora da poboljša svoje finansijsko stanje pre očekivanog izlaska deonica na berzu. Prihodi od poslovanja taksijima rastu, ali su troškovi širenja na druga područja, kao što su upotreba bicikala i dostava hrane prizveli su drastično veće gubitke.

    Izvor: agencije

    Foto: Pixabay

    Piše: B.M.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE