Uber u Japanu dobio neočekivanog konkurenta pred Olimpijske igre

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Uber u Japanu dobio neočekivanog konkurenta pred Olimpijske igre

    ​Tokio se uveliko sprema za Olimpijske igre koje se održavaju sledeće godine, ali pored gradskih vlasti, za iste se spremaju i kompanije.

    Tako je i čuveni Sony odlučio da se uključi u “pripreme”, ali na neočekivanom polju za ovu kompaniju.

    Sony je pokrenuo servis za rezervisanje prevoza pod imenom “S.Ride”, kojim će direktno konkurisatu Uberu u ovoj zemlji.

    Sony je napravio partnerstvo sa još pet japanskih taksi kompanija, a sa druge strane i Uber radi slično, sve kako bi se ugrabio što veči deo kolača pred Olimpijske igre.

    Sony aplikacija trenutno funkcioniše samo u Tokiju, a partneri zajedno imaju oko 10.000 vozila koja operišu u japanskoj metropoli.

    Kako javljaju agencije, slovo S u S.Ride nije oznaka za Sony, već za Simple, Smart i Speedy (jednostavno, pametno i brzo). Korisnici usluge mogu plaćati kreditnim karticama ili preko S.Ride Wallet opcije, koja uplate obrađuje preko QR koda koji se nalazi u okviru tableta na zadnjem sedištu svakog vozila.

    Sony planira da servis obogati sa još više opcija, poput one koja će uz pomoć veštačke inteligencije predviđati potražnju za vozilima u nekom periodu, što bi trebalo sprečiti nedostatak vozača tokom velikih događaja poput Olimpijskih igara. Pretpostavlja se da će se servis uskoro proširiti izvan Tokija, ali ne i izvan Japana, budući da Sony za sada ne planira da aplikaciju širi u ostatak sveta.

    Izvor: BIZLife, Seebiz

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE