Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fast food `trikovi` koji privlače kupce

    Iako podsvesne poruke uglavnom spadaju u domen fikcije, restorani brze hrane imaju svoje suptilne trikove kojima privlače kupce i podstiču ih na veću potrošnju, tako da eventualni iznenadni poriv za hamburgerom ili voćnim šejkom, možda i nije slučajnost.

    Korišćenje toplih boja – Pretpostavka kako tople boje podstiču apetit možda i nije bez temelja. Ako posmatrate fast-food lance primetićete da je njihovo uređenje, ali i ambalaža proizvoda uglavnom u crvenim, narandžastim i žutim tonovima. Dovoljno je navesti primer McDonald`s.

    Efekat dobrog mirisa – Velikideo našeg čula ukusa zapravo zavisi od mirisa, zato ne iznenađuje veliki naglasak na mirisnim aromama u lancima brze hrane. Prijatan i privlačan miris hrane jedno je od glavnih "oružja" restorana i velik broj potrošača teško će mu odoleti.

    Privlačne fotografije – Slika govori više od reči, zato i ne iznenađuju ulepšane fotografije hrane i pića u restoranima. Naravno, hamburger koji će vam biti poslužen ne izgleda tako dobro kao onaj na slici, ali kada sednete za sto to više nije bitno jer ste ga već ionako – platili.

    Posebne ponude – Hamburger, krompirići i sok možda zajedno koštaju manje nego da ste ih kupovali odvojeno, ali to još uvek znači više novca za restoran nego da ste naručili samo jedan od navednih artikala. Kupac misli da je dobro prošao, dok restoran u sklopu posebnih ponuda i menija proda više.

    Primamljivi nazivi i opisi – Gotovo sva hrana i napitci u fast-food restoranima dolaze uz primamljive nazive ili opise, koji uglavnom sadrže klišeizirane prideve poput "aromatično" ili "bogato". Da to ne deluje na kupce, verovatno ne bi bilo tako.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE