Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Društvene mreže potčinile i Holivud: Kirsten Danst otkriva kako glumice dobijaju uloge

    Kirsten Danst, 35-godišnja glumica, priznala je za strane medije da koristi Instagram kako bi, kao i većina njenih koleginnica, držala pažnju javnosti i dobijala bolje uloge.

    Kirsten je skoro otkrila kako je odbila zahtev režiserke Sofije Kopole (Sofia Coppola) da smrša za ulogu u gotik-drami „The Beguiled“, a sada ima nešto da kaže i o društvenim mrežama i njihovom efektu na dobijanje ulogu u Holivudu.

    Bez obzira što iza sebe ima uspešnu karijeru, i zapažene filmove poput „Oedipus Wrecks“, „Bring It On“, „Jumanji“, „Marie Antoinette“ i „The Virgin Suicides“, Danst kaže da glumice više ne mogu da dobiju vodeće uloge ako nemaju profile na društvenim mrežama.

    „Možete da dobijete posao na osnovu toga koliko vas ljudi prati na Instagramu. To je suludo. Ali to je razlog zbog kog imam profil na Instragramu,“ rekla je za „Marie Claire“.

    ❤️ surrounded by the best jury

    A post shared by Kirsten Dunst (@kirstendunst) on

    Dakle, ni broj ili kvalitet filmova, ni uticaj, pa čak ni izgled ili veze više nisu toliko bitni koliko taj famozni broj pratilaca na društvenim mrežama.

    Kirsten ima skoro 980.000 pratilaca i 63 posta do sada, što je relativno mali broj u odnosu na milionsku publiku Riz Viterspun i Blejk Lajvli. „Ako ste muškarci, onda možete da prođete i bez društvenih mreža. A kao žena u ovoj industriji, mislim da morate odmah da otvorite profil. To je deo igre,“ objasnila je Danst.

    Takođe, mora da pazi i na svoj imidž, kao i na to kakve fotografije postavlja. Svakako treba da kreira neku malo bolju verziju sebe, jer kako kaže „ima odvratne haljine sa rupama, koje nikada ne bi obukla u Los Anđelesu, ali u Ostinu nikoga nije briga.“

    Ko bi rekao da će društvene mreže i broj pratilaca potčiniti i takvu mašineriju kao što je Holivud.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube/Printscreen

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE