H&M gasi jedan od svojih brendova
Modni lanac H&M, drugi najveći trgovac modnim markama u svetu, objavio je da ukida prodaju svog nezavisnog brenda „Cheap Monday“.
H&M je kupio taj brend još 2008. godine, što je bila prva akvizicija švedskog H&M-a i kako se pokazalo – neuspešna. Glavni proizvod „Cheep Mondaya“ su jeftine i uske farmerke.
Proizvodi brenda prodavani su u više od tri hiljade prodavnica širom sveta, kao i putem weba. Ipak, nalaze se u problemima, naveli su u H&M-u.
„Cheap Monday je tradicionalni veleprodajni poslovni model, a taj model se našao pred brojnim izazovima zbog zaokreta u industriji. Negativan trend u prodaji i dobiti Cheap Mondaya vladao je već duže vreme“, navode u saopštenju, u kojem se spominju velike promene u industriji mode zbog digitalizacije.
Glavna prodavnica „Cheap Mondaya“ u Londonu i internetska prodavnica brenda planiraju zatvaranje do kraja ove godine, a ostatak prodavnica do polovine 2019. godine. U prodaji i promociji brenda radilo je oko 80 radnika kojima će, naveli su u H&M-u, pomoći u nastavku karijere.
H&M je u saopštenju dodaje da je grupa u fazi transformacije i da biraju u koje će brendove dalje ulagati.
„Moramo konstantno da razvijamo posao i donosimo odluke o tome u šta ćemo ulagati. Vidimo dobre prilike i veliki potencijal za sve ostale naše brendove, koji se svi dobro razvijaju i prodaju, kroz internetsku prodaju, ali i prave prodavnice“, poručila je u saopštenju Ana Atemark, direktorka New Businessa u H&M grupi.
Podsetimo, strani mediji, kao što je Business Insider, pisali su ranije ove godine o problemima H&M-a, na primer da gubi sve više kupaca koji se okreću drugim prodavnicama, kao što je Zara.
CNN je polovinom ove godine objavio kako je nagomilana roba u skladištima H&M-a vredna više od četiri milijarde dolara.
Izvor: BIZLife/Seebiz
Foto: Pixabay
Piše: T. K.
Povremeno kupujem pa ponešto znam
Kada bi vratili prijatniji i kvalitetniji sirovinski sastav (PAMUK) i spustili cene, onda im Zara ne bi predstavljala "problem".