Izbor za zvanične blogere Spark.me 2018 konferencije
Organizacioni tim jedne od najvećih marketing konferencija u Jugoistočnoj Evropi, Spark.me, koja se održava 26. i 27. maja, u Budvi (uz seriju specijalizovanih radionica zakazanih za 25. maj), je otvorio prijave za takmičenje za zvanične blogere konferencije. Bitno je napomenuti da blogeri nisu ograničeni samo na tekstualni format, već mogu koristiti i zvučne zapise (podkast) i video zapise (vlog = “video blog”).
Sve što je potrebno da bi se bloger prijavio za takmičenje je da napiše blog post, objavi vlog ili podkast na temu „Zašto želim da učestvujem na Spark.me 2018 konferenciji“, da ga podeli na društvenim mrežama uz hešteg #SparkMe, taguje zvanični nalog Spark.me konferencije, i da popuni prijavu na adresi http://spark.me/2018/ambassadors/. Rok za prijavu je 02. mart. Spisak odabranih zvaničnih blogera biće objavljen 16. marta na sajtu Spark.me konferencije.
Zvanični bloger dobija besplatnu kartu za oba dana konferencije, četiri noćenja u hotelu sa četiri zvezdice „Mediteran“ (u kojem će konferencija biti održana), kao i krstarenje Bokokotorskim zalivom koje se organizuje za predavače i partnere Spark.me konferencije. Obaveza zvaničnog blogera je da objavi dva blog posta (vlog ili podkast) na temu Spark.me konferencije do 16. maja, jedan blog post u toku konferencije, i jedan po završetku iste.
Organizatori Spark.me su ranije objavili imena dva ovogodišnja govornika – u pitanju su Mark W. Schaefer (jedan od vodećih svetskih stratega u oblasti marketinga na društvenim medijima koji svoje znanje i iskustvo deli na jednom od pet najposećenijih marketinških blogova na svetu – {grow}) i Kerry O’Shea Gorgone (direktorica strategije u MarketingProfsu, vodećem izvoru informacija za više od 600.000 marketinških profesionalaca širom sveta, i voditeljka Marketing Smarts podcasta). U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.
Karte za konferenciju Spark.me 2018 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me. Puna cena karte je 300€, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj ceni od 150€ do 18. februara. Cena karte uključuje pristup svim predavanjima (26-27. maj), radionicama (25. maj), startap takmičenju (26-27. maj), ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osveženje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (26. maj). Cena karte ne uključuje troškove prevoza i smeštaja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cena iznosi svega 50€. Kupljene karte se mogu naknadno preneti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Konferencija Spark.me održaće se po šesti put, 26. i 27. maja, u hotelu Mediteran u Budvi. U skladu sa težnjom da svake godine dodatno obogate program konferencije, organizacioni tim Spark.me 2018 je za učesnike konferencije pripremio seriju besplatnih radionica iz oblasti marketinga i preduzetništva, koje će se održati 25. maja u hotelu Mediteran u Budvi. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje u Budvi. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 550 učesnika konferencije iz više od 20 država širom sveta, među kojima će naći lidere iz poslovnog sveta, sveta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja.
Za više informacija o Spark.me 2018 posetite zvanični sajt konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme, Twitter nalog www.twitter.com/sparkdotme i Instagram nalog www.instagram.com/sparkdotme/.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo/Fotograf Sergej Zabijako