Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lazar Džamić za BIZLife: „Content“ i kako ga odbraniti

    U poslednje vreme sve više se govori o „Content Marketingu“, marketingu sadržaja čiji je cilj da „proda ideju“ proizvoda, za razliku od tradicionalnog koji teži prodaji samog proizvoda. Postavlja se pitanje koliko su brendovi i potrošači upoznati sa njegovim mogućnostima.

    Jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega Lazar Džamić ocenio je za BIZLife da su ljudi spremni da plate za „dobar sadržaj“, ali da je problem što brendovi nisu naviknuti i ne znaju još uvek kako da prave dobre sadržaje.

    „Mi i dalje kupujemo magazine, spremni smo da platimo dobre sadržaje. Problem je što brendovi nisu naviknuti i ne znaju kako da prave dobre sadržaje a ‘content’ je upravo ta paradigma koja pokušava da ih nauči kako to da rade“, istakao je Džamić.

    „Content“ se pojavio u moderno vreme kao jedna od stvari koja može da smanji posledice tradicionalnog oglašavanja koja je sada u padu što se tiče efikasnosti, tvrdi Džamić.

    „Ljudima više ne trebaju reklame, isključuju se iz njih a onda se postavlja pitanje šta umesto toga. ‘Content’ se pojavio kao najkredibilnije rešenje“, ocenio je on.

    Kako je dodao, to znači mnogo stvari, pre svega slušati šta je to što potrošačima treba u određenim trenucima, ne još jedna reklama, već to što im u određenom kontekstu stvarno treba da reše neke svoje probleme.

    Džamić je istakao da se vodi „velika debata“ o tome šta „content“ radi masovnim medijima, kao i da tu postoje etički problemi.

    „Što je manja razlika između plaćenog i pravog novinarskog sadržaja to su potrošači sve više i više zbunjeni što na kraju dovodi do krize poverenja u same medije“, rekao je on.

    Istakao je da je to promena sa kojom se suočavaju svi u svetu, kao i da je potrebno obratiti pažnju na tu situaciju.

    „Postoji i mnogo situacija van masovnih medija gde brendovi u ‘contentu’ svojim potrošačima, u prostorima koje oni imaju, mogu da budu 100 puta više relevantniji i cenjeniji ali i plaćeniji kada bi razmišljali iz ugla šta je to što stvarno potrošačima treba a ne samo da im daju još jednu reklamu“, dodao je Džamić.

    Džamić je bio jedan od učesnika marketinške konferencije Content Experience koju je organizovala agencija Represent Communications.

    Izvor: BizLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE