Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    KEJT MURDEN, osnivačica PUSH konsultantske kuće, nova SPARK.ME 2019 govornica

    Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. maj, i koja se po prvi put organizuje u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, je najavio novu govornicu Spark.me konferencije – Kejt Murden (Cate Murden).

    Murdenova je osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja i koja sa klijentima kao što su Google, Facebook, Twitter, Yahoo, Saatchi & Saatchi, Havas, IMG, HSBC, Sainsbury’s i Vice radi na kreiranju produktivnijih i zdravijih radnih okruženja.

    Murdenova se, nakon uzbudljive karijere u medijskoj industriji, koja je trajala skoro dve decenije, uzdigla do pozicije direktorke za partnerstva u jednoj od najvećih i najuspešnijih medijskih agencija u Londonu. Međutim, ovako zahtevna karijera je uzela danak i Murdenova je, zbog akumuliranog stresa, bila primorana da napusti posao. Uspela je da prebrodi izazovan period koji je bio pred njom, a onda je svoje lično iskustvo pretočila u biznis i osnovala konsultantsku kuću PUSH, kako bi pomogla organizacijama da pomognu svojim zaposlenim da bolje planiraju svoje vreme i izađu na kraj sa izazovnim i stresnim poslovnim zadacima.

    Murdenova smatra da organizacije u kojima radimo mogu ujedno biti i uzrok i rešenje ovakvih problema. I zbog toga, njena misija je da pomogne zaposlenima, timovima i organizacijama da rade bolje – da obavljaju posao uz manje stresa, manji je osećaj preopterećenosti, manje nepotrebnih troškova, i u krajnjem slučaju, više profita. Koristeći kombinaciju kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda, PUSH nastoji da razume način na koji kompanije funkcionišu i da uredi sistem tako što će za krajnji cilj imati rasterećenije i zadovoljnije zaposlene sa jedne strane, i veću produktivnost i dobit sa druge.

    Organizatori Spark.me su ranije objavili imena dva ovogodišnja govornika – u pitanju su Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superflux, svetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava da nam približi svet budućnosti) i Jeremiah Owyang (suosnivač Kaleido Insights i svetski autoritet za razvoj programa koji poboljšava inovativnost korporacija). U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.

    Karte za konferenciju Spark.me 2019 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me. Cena karte je 300€, ali zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj ceni od 200€ do 14. aprila. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cena iznosi svega 50€. Cena karte uključuje pristup svim predavanjima (25-26. maja), startap takmičenju (25-26. maja), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osveženje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (25. maja). Cena karte ne uključuje troškove prevoza i smeštaja. Kupljene karte se mogu naknadno preneti na drugu osobu („name change“), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

    Za više informacija o Spark.me 2019 posjetite zvanični sajt konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu, Twitter nalog i Instagram nalog.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE