ManpowerGroup dodelila specijalnu nagradu „Ready for Work“ na takmičenju najboljih učeničkih kompanija Evrope

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: promo

Dugogodišnju partnersku saradnju sa organizacijom Dostignuća Mladih, kompanija ManpowerGroup je uspostavila i na teritoriji Srbije kroz različite oblike saradnje i podrške.

Na ovogodišnjem finalnom takmičenju najboljih učeničkih kompanija Evrope, održanom u Beogradu u periodu od 16. do 19. jula, srednjoškolci iz 37 zemalja okupljeni u 39 učeničkih kompanija predstavili su javnosti svoje inovativne proizvode i usluge kroz četiri faze takmičenja. Već tradicionalno, ManpowerGroup je pokrovitelj takmičenja najboljih učeničkih kompanija gde aktivno predstavnici kompanije učestvuju kao članovi žirija kako na lokalnim tako i na nacionalnom nivou.

Najbolje učeničke kompanije ocenjivao je panel žirija sastavljen od 30 predstavnika najvećih svetskih kompanija, koji je imao veoma tešku ulogu, da od velikog broja inovativnih i zanimljivih kompanija izabere onu pobedničku. Članovi žirija su pregledali biznis planove, pogledali prezentaciju kompanija na štandovima, probali iz prve ruke njihove proizvode i usluge, i uživali u njihovom prezentacionim veštinama na bini.

Filantropski koncept učenika koji predstavljaju Norvešku kroz kompaniju “Art of Joy” doneo im je ManpowerGroup nagradu “Ready for Work” za prodaju majice koje su dizajnirala deca koja se leče na odeljenju za onkologiju bolnice u Oslu. Profit ove učeničke kompanije ide u organizaciju zabavnih aktivnosti za decu sa odeljenja.

Takođe, svake godine srednjoškolci i njihovi profesori-mentori, imaju mogućnost da budu gosti kompanija ManpowerGroup, gde se naši zaposleni trude da im na najbolji način prenesu svoje znanje i iskustvo koje će im biti relevantno kako za nastavak takmičenja na evropskom nivou, tako i za njihov dalji profesionalni rast i razvoj. Ovo je idealna prilika da se srednjoškolci upoznaju sa radnom atmosferom kao i industrijom u kojoj poslujemo, kao i programima studentskih stipendija i stručnih praksi, koje mogu da im budu relevantne u bliskoj budućnosti.

Kao kompanija koja je lider u svojoj oblasti poslovanja, želimo da ukažemo značaj i potencijal srednjoškolskog preduzetništva koje ima dobrobiti kako za pojedince – učenike koji imaju mogućnost da razvijaju svoje veštine, tako i za društvo u celini. Svojim učešćem i podrškom ovom i sličnim projektima koji u svom fokusu imaju upravo omladinsku populaciju, želimo da ukažemo na značaj koji ima osposobljavanje upravo ove grupe za sve izazove koje će im sutra doneti tržište rada. Takođe želimo da dobrim primerom budemo motiv i drugim kompanija koje dele naše mišljenje.

Saradnja sa organizacijom Dostignuća mladih

Kompanija ManpowerGroup već dugo godina održava dobre partnerske odnose sa organizacijom Dostignuća Mladih (Junior Achievement), kroz saradnju na različitim projektima koji su usmereni na omladinsku populaciju, što ujedno i predstavlja jedan od stubova poslovanja. Prošle godine uspostavljena je trogodišnja saradnja na projektu najboljih učeničkih kompanija, gde ManpowerGroup dodeljuje posebnu nagradu na evropskom takmičenju, pod nazivom „Ready for Work“. Nagrada je uspostavljena sa ciljem da se mladim ljudima osigura mogućnost da se spreme za tržište rada i pre nego što zvanično završe svoje formalno obrazovanje.

Prošlogodišnji pobednici

Prošlogodišnji pobednici nam dolaze sa Malte, i upravo su zaposleni kompanije ManpowerGroup Srbija obezbedili veoma intenzivan i koristan mentorski program. Učenici su zajedno sa mentorskim timom obradili veliki broj tema koji će im biti relevantan kako za njihov lični razvoj, tako i za unapređenje njihove učeničke kompanije. Takođe, tim sa Malte je imamo mogućnost korišćenja interaktivne online platforme „PowerYou Digital“ namenjene upravo omladinskoj populaciji koja bi na ovaj način putem različitih treninga mogla da razvija kako digitalne tako i mnoge druge veštine.

Autorski tekst: Aleksandar Hangimana, član žirija i Managing Director ManpowerGroup Balkans

Izvor: BIZLife

Foto: promo