Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mekdonalds uvodi poklopce od vlakana, smanjuje ambalažu od plastike

    Kompanija Mekdonalds najavila je sveobuhvatan program s ciljem da se ukine i smanji plastika i unapredi sposobnost reciklaže ambalaže širom Evrope.

    Plan obuhvata ukidanje poklopca proizvoda McFlurry u svakoj evropskoj zemlji u kojoj kompanija posluje, uključujući i Srbiju i predstavljanje novog poklopca od vlakana za sve hladne napitke u Francuskoj, kao i testiranja na raznim tržištima s ciljem pronalaska alternativa za plastičnu kašičicu za McFlurry, papirnu slamku sa novim dizajnom, i programe koji podrazumevaju povraćaj igračaka.

    Testiranja koja se tiču ambalaže deo su globalne platforme Mekdonaldsa pod nazivom „Bolji M“ čiji je cilj realizacija pozitivnih promena u zaštiti životne sredine u okviru održivog pakovanja i lanca snabdevanja kada je u pitanju reciklaža, kao i iskustva korisnika.

    U ovom trenutku 78 odsto ambalaže koju ovaj lanac brze hrane koristi na globalnom nivou pravi se od vlakana. Ovaj broj raste na evropskom tržištu gde vlakna čine 88 procenta svih pakovanja, a plastika samo 12 odsto.

    Ove najave su aktivnosti koje su deo Mekdonaldsovog globalnog programa „Unapređenje za pozitivne promene“ (Scale for Good Commitments) koji je pokrenut prošle godine i podrazumeva ambiciju da sva ambalaža koju gosti koriste potiče iz obnovljivih, recikliranih ili sertifikovanih izvora do 2025. U ovom trenutku, Mekdonalds je ostvario otprilike 60 odsto svog cilja na globalnom nivou.

    Cilj kompanije je da do 2025. godine, 100% ambalaže koju koriste gosti budu iz obnovljivih, recikliranih ili sertifikovanih izvora.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE