Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Polovni „Nemac“ u Srbiji dobio konkurenciju

    Godinama Srbija važi za pijacu polovnih nemačkih vozila, ali izgleda da je jedan automobil po prodaji uspeo da strgne sa trona neprikosnovenog „golfa dvojku“, koji se čak i po ovdašnjim starosnim kriterijumima odvezao u penziju.

    Definitivno postoji uvreženo mišljenje da je nemački automobil najbolji. Suština verovatno leži u nekoj sigurnosti koju ti automobili pružaju, navode iz sajta za auto oglase „Moj auto“.

    Kao primer koji se često navodi, a koji baš govori o pomenutoj sigurnosti, vozači u Srbiji, komentarišući ulice i puteve pune rupa, kažu da nemački automobili imaju jake trapove. Tako, iako je oprema neretko skuplja za nemačke automobile, oni trap mogu da menjaju jednom u tri godine, a kod francuskog ili italijanskog automobila to bi morali da rade jednom godišnje.

    Od nemačkih automobila, traži se bukvalno sve. Najpopularniji su Folksvagen polo i Opel, najčešće astra, jer su oni nemački, a nisu toliko skupi, kažu sa ovog sajta.

    Nekada najpopularniji automobil na našim prostorima „golf dvojka“ uveliko je otišao u prošlost, ali njegovi naslednici, odnosno noviji modeli golfa nisu toliko popularni, najviše zbog svoje visoke cene, pa je njegovo mesto od palete nemačkih automobila zauzeo VW polo.

    Ipak, nije više „nemac“ najprodavaniji automobil u Srba. Tu poziciju već duže vreme drži Fijat i Fijat punto.

    Najtraženiji raspon godišta polovnih automobila je od od 2005. do 2009. godine. Ako se posmatra to godište i uporedi francuski, nemački i italijanski automobil sličnih performansi, italijanski je definitivno najpovoljniji, kažu iz „Mog auta“.

    Naime, ako se uporede u pomenutom rasponu godišta najprodavaniji automobili iz ove tri zemlje, dolazi se do zaključka da se cena VW polo kreće oko 4.000 evra, Pežoa 207 je do 3.000, dok najprodavaniji Fijat punto košta oko 2.000 evra.

    Za Fijat je još značajno da je mnogo lakše pronaći delove i majstore koji će te delove da ugrade, a same cene delova su mnogo niže, navode sa ovog sajta i zaključuju da se taj fenomen nemačkog automobila kao najprouzdanijeg i dalje drži kod nas, ali da polako dobija i konkurenciju.

    Izvor: Blic

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE