Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Upozorenje za sve kompanije – evo kako potrošači u Srbiji reaguju na loša iskustva

    Čak 86% građana Srbije neće više kupovati kod kompanije sa kojom su imali loše iskustvo; 92% tvrdi da je o lošem iskustvu sa nekom kompanijom pričalo sa bliskim osobama, a 20% ih je o takvom lošem iskustvu pisalo javno na internetu (putem npr. socijalnih mreža kao što su Facebook i sl.).

     Istovremeno, kada bi srpski potrošači trebalo da daju ocenu zadovoljstva kvalitetom korisničke podrške, koju im na tržištu nude proizvođači i davaoci usluga, tada bi ta ocena bila prilično niskih 5,0 od ukupno mogućih 10.

    Ovo su rezultati najnovijeg istraživanja u Srbiji međunarodne istraživačke i sertifikacijske kuće ICERTIAS – International Certification Association, za potrebe sertifikacijskog programa Customers’ Friend. Predmetno istraživanja sprovedeno je od 14. do 31. oktobra 2016.god. putem web-ankete na uzorku od 1.200 ispitanika, CAWI metodom.

    Evo kako su odgovarali građani Srbije (ocenom od 1 do 10):

    „Koliko ste Vi u Srbiji zadovoljni kvalitetom korisničke podrške koju Vam nude proizvođači i davaoci usluga na srpskom tržištu?“prosečna ocena 5,0.

    „Ako ste imali LOŠE ISKUSTVO sa nekom kompanijom od koje ste kupili robu ili uslugu, ako je ta kompanija prema Vama bila neljubazna, nestručna, spora u reakciji na Vašu reklamaciju i sl. – da li ste od takve kompanije i dalje kupovali ili ste se okrenuli njihovoj konkurenciji i počeli kupovati kod njihove konkurencije?“čak 86,0% ispitanika odgovorilo je da u takvom slučaju nisu nastavili kupovati kod takve kompanije kod koje su imali loše iskustvo.

    „Ako ste imali neko LOŠE korisničko iskustvo sa nekom kompanijom, da li ste o tom lošem korisničkom iskustvu pričali bliskim sa osobama (prijateljima, rodbini, kolegama sa posla i sl.)?“na ovako postavljeno pitanje, 91,5% ispitanika odgovorilo je potvrdno – odnosno da su pričali o tom svom negativnom iskustvu sa bliskim osobama.

    „Ako ste imali neko DOBRO korisničko iskustvo sa nekom kompanijom, da li ste o tom dobrom korisničkom iskustvu pričali bliskim sa osobama?“95,7% ispitanika odgovorilo je potvrdno – odnosno da su pričali sa bliskim osobama (prijateljima, rodbinom, kolegama sa posla i sl.) o tom pozitivnom iskustvu.

    „Ako ste imali neko LOŠE korisničko iskustvo sa nekom kompanijom, da li ste o tom lošem korisničkom iskustvu pisali javno na internetu – (npr. putem socijalnih mreža kao što je Facebook, putem Bloga i sl.)“20,4% ispitanika odgovorilo je potvrdno – odnosno da su pisali o svojim lošim korisničkim iskustvima na internetu.

    Ako ste imali neko DOBRO korisničko iskustvo sa nekom kompanijom, da li ste o tom dobrom korisničkom iskustvu pisali javno na internetu – (npr. putem socijalnih mreža kao što je Facebook, putem Bloga i sl.)“33,9%  ispitanika odgovorilo je potvrdno – odnosno da su pisali o svojim dobrim korisničkim iskustvima na internetu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE