Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vaš događaj iz ugla medija

    Piše: Danica Grujičić

    Novinar u proseku dobije oko pet poziva na događaje dnevno

    Događaji ili čuveni iventi (event), koji su postali filozofija za sebe, polako su poprimili dimenzije svadbi te se za te svrhe angažuju agencije za organizaciju događaja, firme koje se bave rasvetom, tehnikom, ozvučenjem, specijalnim efektima, neretko i VR-om ili kreiranjem holograma, kao i ketering, muzika, gudački kvarteti, pirotehnika, hostese…

    Naravno ceo skup došao je da vidi glavne, ne mladence, već čelnike kompanije koji će predstaviti novi proizvod, rekord ili saradnju, koja nažalost retko koga od prisutnih zanima. U ulozi matičara pojavljuju se poznate ličnosti, koje se trude da što spontanije govore tekst koji su dobile od agencije uz veliki osmeh i mlako duhovite opaske, najavljujući goste i vodeći događaj.

    Ne bih da vam rušim sneška ali… ne morate po svaku cenu da pravite događaj. Ima mnogo drugih načina da ispromovišete nešto novo. No ukoliko je to vaš izbor nemojte zaboraviti neke od sledećih stvari.

    Šta god vi pričali događaj pravite da bi ga mediji preneli. Šta da radimo. Ono na šta obavezno morate da mislite jeste da obezbedite mesto i tehniku za iste. Zašto su mediji tu? Zato što poštuju svog klijenta ili u nadi da će organnizator postati njihov klijent. I čuveno – da bi se najeli. Dakle, ukoliko ste već napravili događaj za medije ne budite u zabludi da novi proizvod njih zaista i zanima. Zaista obezbedite zanimljivo posluženje, materijele obavezno(!) u elektronskoj formi i zanimljive suvenire koji treba da budu funkcionalni, a što je odličan način da sitnicom nekoga oduševite i privučete pažnju.

    Nemojte praviti interaktivne događaje u kojima će predstavnici medija morati da mese hleb, crtaju, skaču i tako dalje. Imajte na umu da je rad u medijima veoma dinamičan i poštujte činjenicu da je neko izdvojio vreme da dođe. S tim u skladu nije najbolja ideja da događaje pravite van grada i nekome oduzimate ceo dan. Uvek naznačite o čemu je događaj da bi novinar znao gde ide i ne pravite događaj koji treba da bude iznenađenje jer će ih to najčešće odbiti.

    Veoma je važno da targetirate, kako publiku tako i medije. Agencije često po svaku cenu žele da imaju što veći broj novinara na događaju. Ipak nije svaka tema za sve medije. Bolje je da dobro odaberete kanale, naročito one koji imaju svoju nišu i sebi zagarantujete objavljivanje teksta nakon dešavanja.

    Kako vaš događaj ne bi postala beskorisna parada kiča i šunda koji neće odjeknuti budite sigurni da je baš ovaj oblik promocije odgovarajuć trenutku i povodu. Danas, da bi nešto otišlo u etar uopšte vam ne treba podrška medija ukoliko napravite nešto što ima potencijal da postane viral.

    Najbolji savet za sve što radite svakako je zvanje blogera i influensera, naravno onih koji su u vezi sa vašom temom poslovanja. Napravićete win-win situaciju jer ćete i njima dati zanimljiv sadržaj, a sebi ćete obezbediti promociju i stizanje do kvalitetne publike. Poznati koji imaju na hiljade pratilaca neće doći tako efektno do vaše ciljne grupe kao što će to uraditi na primer vloger koji se usko bavi tematikom koju vi pokrivate.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE