Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vaš sajt je vaš lični medij

    Piše: Marko Cvetković, Content Marketing Specialist, The Content Studio, Represent Communications

    U današnje vreme ukoliko vas nema na internetu praktično kao da ne postojite. Koliko vas danas kada želi da sazna neku informaciju prvo ode na google.com i ukuca ono što ga interesuje? Skoro svi! Koliko vas u glavi čuva sve te domene kompanija i medija koje pratite? Veoma malo. Zašto? Danas, kada je protok informacija veliki i kada smo svi na društvenim mrežama, nemamo vremena da istražujemo i tragamo za određenim sajtom, njegovim pravim domenom, da razmišljamo da li je .net .org .rs ili nešto drugo, već informacije pronalazimo preko društvenih mreža i preko pretraživača. Imati sajt, odnosno sopstvenu prezentaciju na internet nebu je nešto što je danas standard, a ne potreba. Plasiranjem sadržaja i linkova sa vašeg sajta na mreže vi zapravo plasirate svoje prizvode ili usluge, svoje stavove, svoje misije i vizije. Ukoliko neko želi da podrobnije sazna nešto o vama to će najbolje moći da uradi na vašoj internet prezentaciji, a do nje će doći zahvaljujući društvenim mrežama prvenstveno!

    Koncept sajta

    Sam veb sajt predstavlja vas same, bilo pojedince, bilo kompanije, pa u zavisnosti kako ste ga koncipirali takav osećaj će imati i sam posetilac vašeg sajta. Zapamtite da je vaš sajt vaš lični medij na kom imate mogućnost da iskažete sve svoje vrednosti do kojih se držite. Sam user experience je nešto što zna da pridobije čitaoca ali i da ga odbije. Pokretanje  sopstvenog veb sajta nije da na njemu pokažete šta ste sve naučili u kreiranju sajtova u protekloj godini, već da on bude jednostavan, logički podeljen u celine i praktilčan za korišćenje. Ideja da neko mora da klikne 5 puta da bi došao do informacije koja ga interesuje će samo odbiti čitaoca od vas. Dakle, sam koncept sajta zavisi od vašeg polja delovanja i trudite se da on bude inovativan ali smislen i jednostavan. Takođe, trudite se da bude responsive dizajn, odnosno prilagođen svim veličinama ekrana sa kojih se pristupa sajtu.

    Blog kao oružje

    Blog kao deo sajta je nešto što kompanijama može da donese dobro, jer je on malo neformalniji ton komunikacije i priblažava proizvod/ulugu krajnjem korisniku na pitkiji način. Kroz sam blog kompanija može da predstavi svoje ideje, opipa puls čitaoca, ali i da predstavi svoje zaposlene na najbolji mogući način, jer blog se mahom piše iz ličnog iskustva zaposlenog koji je u okvirima kompanijskih vrednosti. Ovakvim pristupom blog tekstovi imaju veću prođu od standardnih saopštenja ili vesti koje se plasiraju na sajt, a koji su mahom dosadni i monotoni.

    Sajt i marketing

    Ono što vam prvenstveno sajt donosi jeste da veoma brzo saznate ko su zainteresovaniji pojedinci koji posećuju vaš sajt, šta ih konkretno interesuje, kako se i zašto kreću po sajtu, i na kraju da li iz svega toga ostvarujete neku dobit. Ukoliko je vaš sajt prodajnog karaktera imate mogućnost, da pored tagretiranja koje ste uradili prilikom plasiranja u etar, uradite i retagetirate pojedinaca koji su došli na vaš sajt, ili na određene strane, pa da na taj način još jednom sudelujete u njihovoj eventualnoj odluci  oko kupovine vašeg proizvoda, tako što ćete im ponuditi drugačiji sadržaj vidljiv samo njima, sa konkretnijim pozivom na akciju. Ovo daje sjajne rezultate, jer ste od velike target grupe, vašu retarget grupu sveli na manji broj potencijalno zainteresovanih čitalaca, a samim tim i kupaca. Bez posedovanja veb sajta šanse da ovo uradite su male.

    O ovim i drugim temama imate mogućnost da saznate više na prvoj regionalnoj konferenciji posvećenoj content i digitalnom marketingu – Content Experience, koja će se održati 3. i 4. oktobra 2016. godine u hotelu Metropol u Beogradu.

    [preporucene_vesti ids=“244232″]

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE