Važna lekcija Simona Sineka o biznisu: Kako da igrate igru koja NEMA KRAJ - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Važna lekcija Simona Sineka o biznisu: Kako da igrate igru koja NEMA KRAJ

    Simon Sinek, britansko-američki autor, motivacioni govornik i marketinški konsultant, objavio je video na Fejsbuku koji je privukao dosta pažnje, u kojem govori o pogrešnoj percepciji ljudi o životu.

    „Previše nas na život, ljubav i posao gleda kao na igru u kojoj možemo „pobediti“. Istina je da su sve ovo beskonačne igre u kojima je glavni cilj – nastaviti igru“, kaže Sinek.

    Postoji koncept koji se naziva beskonačna igra. Kod konačne igre poznati su igrači, pravila fiksna i postoji dogovor o cilju. U fudbalu, bejzbolu, postoji početak, sredina i kraj. A tu je i nešto što se zove beskonačna igra, gde postoje poznati i nepoznati igrači, pravila su promenljiva, a cilj je da nastavimo da igramo kako se igra ne bi završila.

    Zanimljivo je da smo u potpunosti okruženi beskonačnim igrama. Ne postoji pobeda u braku. Ne postoji pobeda u terapiji. Ne postoji stvar kao što je pobeda u životu. Ako zaradite više novca od svih svojih prijatelja, nećete pobediti. I definitivno ne postoji nešto kao što je pobeda u poslu. To su beskonačne igre i postoji mnogo drugih beskonačnih igara u kojima smo mi igrači svakog dana našeg života.

    Problem je u tome što previše ljudi učestvuje u nekim od ovih igara, kao da su to konačne igre. Ako razmislite o tome koliko izvršnih direktora ili ljudi u biznisu, o svom poslu govori u smislu biti najbolji, pobediti konkurenciju… Na osnovu kojih metrika, na osnovu kojih vremenskih okvira? I niko drugi se nije složio sa tim stvarima, što znači da to ne postoji.

    Tako sam naučio da kada igramo beskonačne igre sa konačnim pravilima, na kraju nam ponestane volje i resursa za nastavak igre. Resursa u smislu da bankrotiramo, a nekada jednostavno izgorimo na poslu da više ne želimo to da radimo. Zbog toga moramo da naučimo da na ispravan način vodimo svoje organizacije, tako da odgovarajuću igru igramo na odgovarajući način”.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube/Printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE