Veliki modni brendovi i ovog oktobra u borbi protiv raka dojke

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Veliki modni brendovi i ovog oktobra u borbi protiv raka dojke

    Mesec oktobar posvećen je borbi protiv carcinoma dojke, bolesti koja je prvi uzrok smrtnosti žena od maligniteta u Srbiji.

    U kampanju širenja značaja prevencije, samopregleda i pravovremenog javljanja lekaru, uključene su i mnoge modne kompanije, koje svojim akcijama skreću pažnju ženama.

    Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner brenda Lindex u Srbiji, ovog oktobra obeležava šest godina Lindex Pink kampanje koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 odsto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana sa odeljenja Veš i Žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Biće uključene i kupovine ostvarene putem sajta, tako da se i u udobnosti doma, može pregledati i poručiti celokupna ponuda uz dostavu na kućnu adresu.

     

    View this post on Instagram

     

    A treat for your underwear drawer. This beauty also offers comfortable support. A win-win, we say. #Lindex #LindexPink #LindexStrongerTogether

    A post shared by Lindex (@lindexofficial) on

    Kompanija koja takođe aktivno učestvuje u podizanju svesti žena o ovom zdravstveniom riziku je kompanija Avon, koja u saradnji sa Fondom B92 od 2013. godine obeležava Nacionalni dan borbe protiv raka dojke. Zajedno sa eminentnim stručnjacima podsećaju na značaj i neophodnost redovnih pregleda, baš kao i dostupnost adekvatne podrške za dug i kvalitetan život žena lečenih od raka dojke. Sredstva za sve aktivnosti u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke omogućene su izdvajanjem celokupnog bruto profita od prodaje proizvoda sa ružičastom vrpcom I povremenim dodatnima akcijama.

    Kompanija Ralf Loren ove godine obeležava dve decenije svoje Pink Pony kampanje, kojom podržava program ranog otkrivanja, lečenje i edukaciju o raku dojke. Ovogodišnja Pink Pony kolekcija uključuje “Love Language” majce dostupne na više od 20 jezika i još nekoliko proizvoda, a deo Prihoda od njihove prodaje donira organiozacijama za borbu protiv ove vrste tumora.

    Značaj uključivanja modnih kompanija u slične akcije je veliki jer su to brendovi koji žene vole, poštuju, prisutne su u njihovom životu i veruju im, što svakako utiče na njihov pozitivan odnos prema značaju prevencije raka dojke i preuzimanja odgovornosti prema svom zdravlju. Zato, uključite se!

    Izvor: BIZLife/J.S.

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE