Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rad u Nordeusu je i više od onoga sto pišu mediji

    Iako pravljenje kompjuterskih igara možda nekima ne izgleda kao ozbiljan biznis, beogradska kompanija Nordeus je to demantovala i na domaćem i na inostranom terenu. Njihova igra Top Eleven, koju na dnevnom nivou igra čak 3 000 000 korisnika Facebook-a, odavno je najpopularnija sportska igra na ovoj društvenoj mreži, a nedavno je ušla i među Top 10 igara na Facebook-u na svetskom nivou. Nagrade ne prestaju da stižu ne samo za ovu igru, već i za mladu kompaniju. Nordeus je nedavno proglašen jednom od 25 najperspektivnijih i najbrže rastućih tech firmi u Evropi a jedna od najvrednijih nagrada kojom se ponose je titula Najboljeg poslodavca Srbije i regiona u 2012 godini. Poseduje partnerstva sa vodećim kompanijama iz IT sveta i sporta, kao što su Google, Facebook, Apple, Samsung, Real Madrid, Liverpul, Milan, Arsenal…

    Prema rečima Nikole Čavića, direktora razvoja Nordeusa (na slici), kompanija se neće zaustaviti na tome, jer planova ima mnogo.

    – Imamo odlično iskustvo sa našim fudbalskim menadžerom Top Elevenom, dokazali smo da tehnološki možemo da napravimo fenomenalan proizvod. Trenutno sa kompanijom B-win, koja je globalni lider u oblasti online sportskog klađenja, razvijamo socijalnu igru na temu sportskog klađenja. Kada ona bude lansirana u 2013. godini, plan nam je da sa njom potpuno osvojimo tržište, kako što smo to uradili i sa Top Elevenom. Iako su obe ove igre vezane za sport, nije nam namera da se ograničimo samo na sport. Kako se firma bude razvijala i rasla, tako ćemo i mi moći da se posvetimo novim projektima.

    Ideje ne nedostaju, a ni talentovani ljudi koji će ih sprovesti u delo. Prema rečima Čavića, Srbija raspolaže sa vrhunskim programerima, ali njima nedostaju kompanije poput Nordeusa koje bi ulagale u njih. Dokaz da u zemlji ne manjkaju programeri i mladi ljudi koji znaju da naprave dobru igru je i Hackathon, Nordeusovo takmičenje u pravljenju video igara u ograničenom vremenskom roku od 24 sata.

    – Ovogodišnji Hackathon okupio je 12 ekipa, a na našu adresu je pristiglo preko 300 prijava. Na početku takmičenja svi učesnici su dobili temu na koju su za to relativno kratko vreme trebali da razrade jednu kompletnu igru. I zaista su ekipe uspele da naprave jednostavne, kompletne igre, čak veoma zarazne, a žiri je izabrao najbolje. Pored prva tri mesta, ekipe su nagrađene i za najbolji dizajn, najbolju tehnologiju i za najbolji game play. Svi učesnici su taletovani, mladi ljudi i nadam se da će mnogi od njih nastaviti da rade za nas, kao što je bio slučaj sa nekim prošlogodišnjim takmičarima – čak 14 učesnika je danas zaposleno u Nordeusu , kaže Čavić.

    Od prošle godine, kada je takmičenje održano prvi put, broj prijavljenih ekipa se povećao, a kako su prijave pristizale i iz susednih država– Hackathon je prerastao u regionalno takmičenje. Plan za sledeću godinu je da popirimi i internacionalni karakter, a zahvaljujući kontinuiranom rastu kompanije i njenoj popularnosti to će se najverovatnije i desiti.

    Povećano medijsko interesovanje za ovu firmu stvorio je mit o savršenom poslodavcu, što oni zaista i jesu. Porede ih sa Google-om zbog idealnih uslova za rad, potvrda toga je i nagrada za najboljeg poslodavca u Srbiji 2012. godine. Međutim, pored toga, Čavić ističe da se sličnost između ove dve kompanije ogleda se i u tehnološkom napretku i kreativnosti.

    – Google kao jedna velika firma koja ima veliki broj proizvoda tehnološki je u samom vrhu, a i mi smo od samog početka postavili neke tehnološke standarde u razvoju online socijalnih igara i nastavljamo da se razvijamo u tom pravcu. Kao jedan od pet ključnih partnera Facebook-a, imamo pristup njihovim najnovijim tehnologijama i testovima, i to nas svrstava među najjače gejming kompanije ne samo u Srbiji, već i u celom svetu.

    Medijska eksponiranost donela je i povećano interesovanje za rad o ovoj mladoj kompaniji. Na adresu njihovog HR tima svakodnevno stiže veliki broj aplikacija za posao, a u kompaniji tvrde da postoje i privlačnije stvari za rad u ovoj firmi od samih uslova rada.

     


    – Iako se puno pisalo o kompaniji u poslednje vreme, malo se pominjala mogućnost  za napredak naših zaposlenih. Činjenica da mi, pored idealnih uslova za rad, pružamo našim radnicima i mogućnost da se konstantno usavršavaju. To što smo partneri sa velikim kompanijama kao što je Facebook pruža našim zaposlenim šansu da rade na najnovijim tehnologijama i projektima koje nisu dostupne drugim kompanijama ili pojedincima i koje će se tek pojaviti u javnosti. Takođe, mi omogućavamo i da odlaze i na stručne konferencije u inostranstvo, razmenjuju znanja, da vide kako se to tamo radi i da se na taj način dodatno usavršavaju- govori Milan Đukić, PR ove kompanije.

    U prilog tvrdnji da su zaposleni u kompaniji zadovoljni i da sve ovo nije samo prazna priča ide i činjenica da Nordeus do sada nije napustio nijedan zaposleni. Od tridesetak koliko ih je bilo u firmi na početku prethodne godine, u 2013. ulaze sa preko 80 zaposlenih, očekujući da će se u ovoj godini kreativnim i talentovanim ljudima pružiti šansa da postanu deo njihovog uspešnog tima.

    Vesna Posrkača

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE