Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nove mogućnosti za zaradu na online kanalima

    Istraživanje svetskog tržišta digitalnih komunikacija koje je sproveo KPMG pokazalo je da tradicionalni mediji još uvek drže primat nad svojom online konkurencijom. Istraživanje o uticaju digitalnih medija na ponašanje potrošača sprovedeno je na uzorku od približno 9.000 ljudi u devet zemalja širom sveta – Kini, Brazilu, Singapuru, Nemačkoj, Australiji, Kanadi, Španiji, Velikoj Britaniji i SAD. U narednom se periodu može očekivati ubrzana digitalizacija medija i kraj dominacije tradicionalnih medija u formatima u kakvim ih danas poznajemo.

    Prema rezultatima istraživanja TV je i dalje najpopularniji svetski medij. TV ne gleda svega između 8-16% ispitanika, a TV program se sve više prati preko mobilnih uređaja. Očekuje se da će do 2014. godine svaki četvrti stanovnik ovih devet zemalja posedovati tablet, a čak svaki drugi pametni (smart) telefon, što će dodatno ubrzati digitalizaciju svetskog medijskog tržišta.

    Paralelno gledanje TV i korišćenje mobilnih uređaja i laptop računara sve više smanjuje efikasnost klasičnog TV oglašavanja. Polovina svih ispitanih Amerikanaca kaže da u isto vreme koristi i TV i računar, a iste navike ima i skoro polovina (44%) Evropljana. Ovaj fenomen nazvan je „efekat dva ekrana“, a uticaće na razvoj novih marketinških metoda i otvoriti nove mogućnosti za zaradu na online sadržajima.

    Kako bi ostvarile profit, od medijskih kuća će se u budućnosti očekivati da poznaju navike potrošača, mogućnosti mobilnih uređaja, kao i da osmisle nove modele oglašavanja, kontrolišu „efekat dva ekrana“ i da rade na popularizaciji online servisa.

    Digitalni mediji su ubedljivo najpopularniji izvor informacija i zabave među urbanim stanovništvom, naročito Kine, Brazila i Singapura. Ovaj trend ubrzavaju sve jeftiniji tableti i pametni (smart) telefoni, kao i sve brže mreže za prenos podataka. Očekuje se da će dalji pad cena i rast performansi dovesti do dominacije digitalnih medija.

    Istraživanje je pokazalo da se i pored sve veće digitalizacije medija polovina korisnika i dalje oslanja na tradicionalne medije kao izvor zabave i informacija. Od sadržaja koje nude digitalni mediji najpopularnije su društvene mreže, geografske mape i info servisi. Građani Kine i Brazila apolutni su svetski lideri u preuzimanju muzičkih sadržaja sa Interneta. Detalje istraživanja možete pronaći OVDE.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE