Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koliko brendu vredi Facebook fan?

    Borba za fanove na društvenim mrežama odvija se svakodnevno, a popularnost nekog brenda u poslednje vreme se sve više ogleda i u tome koliko ima pratilaca na Facebooku ili Twitteru.

    Kompanija koja se bavi marketingom na društvenim mrežama Syncapse, sprovela je istraživanje koliko ustvari vrede fanovi na Facebooku.

    Prema njihovim podacima, Facebookov fan vredan je brendu prosečno 174 dolara.

    Rezultate ovog istraživanja prenosi portal Mashable, a ono navodi da ukoliko se rezultati uporede sa 2010. godinom, dobijamo povećanje vrednosti fana za 28 odsto.

    Međutim, iako je dobijena prosečna vrednost 174 dolara, ona poprilično varira od brenda do brenda, što se može videti u ovom grafikonu.

    Istraživanje pokazuje i kako su tri četvrtine fanova spremne da podele dobro iskustvo o određenom brendu sa svojim prijateljima, kao i da ’share-uju’ promocije i popuste. Istovremeno, dve trećine će podeliti i negativno iskustvo.

    Syncapse je sproveo ovo istraživanje na 2.000 američkih državljana u januaru i februaru,  u sklopu kojeg su se uspoređivali fanovi s ne-fanovima. Poređenje su se odnosila na kupovinu proizvoda, odanost brendu, koliko je osoba voljna preporučiti proizvod i slično. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE