Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Facebook povećao prihode od oglašavanja, ali….

    Facebook je u prvom tromesečju prešao brojku od 1,11 milijardi mesečno aktivnih korisnika. Od toga, broj mesečno aktivnih korisnika na mobilnim uređajima veći je od 751 miliona. Ukupan broj dnevno aktivnih korisnika je 665 miliona.

    Time se broj dnevno aktivnih korisnika povećava za 7,61 posto, mesečnih za 4,72 posto, a mobilnih za čak 10,44 posto u odnosu na prethodni kvartal. Samim time, čini se kako je fokus na mobilno korišćenje Facebooka budućnost ove društvene mreže. Ističu se i drugi bitni podaci za ovaj kvartal, poput lansiranja Facebook Homea i činjenice da je Instagram dosegnuo 100 miliona mesečno aktivnih korisnika. Tu su i novosti u oglašavanju, poput Lookalike Audiences ili Managed Custom Audiences, kao i partnerstvo s kompnijama Datalogix, Epsilon, Acxiom i BlueKai koje omogućuju korišćenje podataka o kupovnim navikama korisnika za što bolje targetiranje oglasa.

    Prihodi za prvi kvartal bili su 1,46 milijardi (porast od 38 odsto naspram prvog kvartala prošle godine), dok su prihodi od oglašavanja bili 1,25 milijardi (43 odsto više nego prošle godine u isto vreme). Mobilno oglašavanje čini 30 odsto ukupnog prihoda od oglašavanja.

    Ali, uprkos impresivnim ukupnim brojkama, The Guardian ponovo iznosi podatke, ovoga puta u saradnji s Nielsenom, kako dolazi do stagnacije broja korisnika u Velikoj Britaniji i čak pada u Americi. Sudeći prema brojkama koje iznosi sam Facebook, za njega još ima mesta na novim tržištima, ali The Guardian napominje kako bi prihod na tim tržištima od oglašavanja mogao biti niži, nego u Americi, Velikoj Britaniji i razvijenim evropskim zemljama.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE