Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    12 hiljada žalbi na kvalitet robe

    Potrošači u Srbiji su u prošloj godini podneli više od 12.000 pritužbi na kvalitet robe i isporučenih usluga, a najviše su se žalili na obuću i odeću, jer ne postoje standardi, na osnovu kojih se kupci mogu zaštititi.

    Od 12.000 pritužbi u 2012.godini, a najčešće su se odnosile na kvalitet obuće, odeće, tehnike, tekstila, finansijskih usluga, na kvalitet isporučenih usluga kao što su gas, struja…

    Od ukupnog broja pritužbi potrošača, dve trećine pritužbi je pozitivno rešeno, ali ima još procesa koji su u toku, rekao je potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Zoran Nikolić. Nekada posredujemo između trgovca i potrošača, a kada trgovac to ne želi, prinuđeni smo da idemo na proces arbitraže i medijacije. Nekada dođe i do sudskih tužbi.

    U Srbiju već godinama stižu odeća i obuća koje nisu kvalitetne i u većini slučajeva reč je o otpadu, a država nema načina ili ne želi da kontroliše kvalitet te robe.

    Prema njegovim rečima, u pitanju je sistematska nebriga države, jer ne postoje standardi kojima bi se, primera radi, ispitao materijal, odnosno njegova izdržljivost.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE