Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lego sklopio `bum` u Aziji

    Danski Lego popeo se na drugo mesto svetskih proizvođača igračaka, sa rastom prodaje od 13 odsto u prvih šest meseci ove godine.

    Lego Group saopštila je da je sa šestomesečnim profitom od 550 miliona dolara, njen udeo na svetskom tržištu porastao na 8,8 odsto. Time je kompanija prestigla kompaniju Hasbro iz Sjedinjenih Američkih Država.

    Usporen rast prodaje na tržištima igračaka u Evropi, SAD i Japanu, prema rečima čelnika kompanije, nadomestio je "bum" u Aziji gde je prodaja porasla za 35 odsto.

    Azija do sada nije bila ciljno tržište za Lego, do sada, kažu u kompaniji i podsećaju da je Lego najavio otvaranje fabrike u Kini, čija izgradnja počinje sledeće godine.

    Lego, čiji koncept je zasnovan na malim plastičnim i spojivim delovima od kojih se mogu praviti sve moguće figure i oblici, samo u prošloj godini je prodao 400 miliona kompleta.

    Statistika kaže da se svake sekunde proda 10 kompleta, a u proseku, svaka osoba na svetu, poseduje 86 lego kockica.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE