Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    INTERVJU – Ivan Dimitrijević, marketing direktor Internet Group: Kako savladati Facebook?

    „Facebook je gotovo nezaobilazan, bez obzira na posao kojim se bavite. To što niste otvorili korporativni nalog, ne znači i da niste prisutni na ovoj mreži. Samo toga niste svesni“, objašnjava za BIZLife Ivan Dimitrijević, marketing direktor Internet Group.

    Pored mogućnosti, još uvek, jeftinog oglašavanja, Facebook  kompanijama otvara vrata komunikaciji sa ciljnim grupama i još bitnije – reagovanja u slučaju eventualnih kriznih situacija.

    „Ako imate zvaničan kanal, imate i kontrolu, jer možete da vidite komentare. Dajete mogućnost korisnicima da vam se obrate. Na negativan post možete odgovoriti ili ga obrisati. Najgore što može da se desi je da korisnici otvore stranice pod nazivom ‘Nezadovoljni klijenti te i te kompanije’. Do toga najverovatnije ne bi došlo da je kompanija od početka bila na Facebooku”, objašnjava Dimitrijević.

    Kako komunicirati sa ciljnim grupama, šta komunicirati, kada treba pristupiti plaćanju i šta je najbolja opcija saznajte u novom broju magazina BIZLife.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE