Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Svetski plan za pravične usluge mobilne telefonije

    Ovogodišnja kampanja za Svetski dan prava potrošača "Poboljšati prava korisnika usluga mobilne telefonije!", posvećena je problemima koji utiču na korisnike mobilnih telefona širom sveta, koji se često osećaju prevarenim od operatera.

    Plan Svetske organizacije potrošača (Consumers International-CI) odnosi se na probleme koji najviše pogađaju potrošače- potrebu za pristupom pouzdanim servisima, sigurnost potrošačkih podataka i pravične ugovore i naplatu.

    CI će podneti predlog Plana na Svetskoj konfereciji za razvoj telekomunikacija i tom prilikom pozvaće sve kompanije koje pružaju usluge mobilne telefonije da preduzmu akcije koje će zaustaviti podrivanje uspeha ovih novih tehnologija.

    Pročitajte i>>>U svetu oko 4,5 milijarde mobilnih pretplatnika

    Potrošači se često osećaju prevareni od mobilnih operatera, bilo zbog nepravičnih ugovornih odredbi, bilo zbog toga što ne razumeju šta su potpisali, upozoravaju iz CI i ističu da se Plan za pravične usluge mobilne telefonije odnosi na probleme koji utiču na korisnike mobilnih telefona širom sveta.

    Takođe ističu da bi telekomunikacioni provajderi trebalo uvek da potrošačima obezbede pravične ugovore, gde su sve bitne informacije jasno objašnjene, navedeno je na sajtu Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS).

    Pružaoci telekomunikacionih usluga bi trebalo da imaju efikasan sistem za prigovore potrošača i, ako potrošači nisu zadovoljni, trebalo bi da mogu da se obrate određenom mehanizmu koji će osigurati fer ishod.

    Asocijacija potrošača Srbije APOS najavila je da će danas, na Svetski dan potrošača, animirati potrošače da preko društvenih mreža i uz obavezne tagove #TelefonijaPrava i #PhoneRights, napišu svoje primedbe na usluge mobilne telefonije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE