BusPlus samo u drugom pakovanju?
Gradske vlasti ponudile Apexu da nastavi da održava samo softver sistema naplate i kontrole karata u gradskom prevozu, s tim što bi za taj posao ova firma dobila 2,6 odsto mesečnih prihoda umesto dosadašnjih 8,53 odsto.
Ugovor između Grada i Apexa nije raskinut iako je to gradonačelnik Siniša Mali najavio još pre skoro dva meseca već je došlo do dogovora ove dve strane, a kako saznaju 24sata, novi dogovor samo što nije ozvaničen.
Naime, prema tom sporazumu Grad će preuzeti više od 300 zaposlenih koji rade na kontroli i naplati karata, a u Apexu će biti zaduženi samo za održavanje softvera sistema.
Pošto Grad nema novca da otkupi čitav sistem u gradskoj upravi odlučili su se da Apexu ponude 2,6 odsto mesečnih prihoda od naplate i kontrole karata u gradskom prevozu.
Kako saznajemo, u Gradu još razmišljaju da li će za naplatu i kontrolu karata u gradskom prevozu osnovati novo preduzeće ili će tu delatnost ponovo vratiti u GSP Beograd.
Kako bi dobili na vremenu gradski čelnici su naložili zaposlenima u Apexu da se pripreme da produže rok trajanja sadašnjih BusPlus kartica na još šest meseci.
Naravno, kada Grad i zvanično preuzme kontrolu i naplatu karata u gradskom prevozu ovaj sistem se više neće zvati BusPlus.
Prema nezvaničnim saznanjima, nove karte u gradskom prevozu bi se koristile kao platne kartice i dopunjavale bi se u skoro svakoj prodavnici.
Kako saznaje list 24sata, u gradskoj upravi ozbiljno razmišljaju da studente i penzionere ne tretiraju više kao povlašćenu kategoriju putnika u gradskom prevozu.