Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brzi odgovori o pravima radnika

    Pri Ministarstvu rada počela je nedavno da radi Kancelarija za brze odgovore, gde građani mogu da dobiju informacije o njihovim pravima u oblasti rada i socijalne politike, kome mogu da se obrate i šta se dešava sa njihovim žalbama ili tužbama.

    Često beskonačan put od šaltera do šaltera mogao bi da se prekrati u ovoj kancelariji. Jasna Popović iz Ministarstva rada, zapošljavanja i socijalne politike kaže da je rok za dobijanje odgovora pet dana, ali to ne znači i da je rok za rešenje problema pet dana.

    Zakonski rokovi moraju da se poštuju, nekad je to 15 dana, nekad 30, nekad 60, mi smo tu da kontrolišemo da li se ti rokovi poštuju i da građani svoje odgovore dobiju što pre, istakla je Popovićeva.

    Kancelariji dnevno stigne i do 150 zahteva. Brojevi telefona na koje građani mogu da se informišu su 011-303-8661 i 011-303-86-77.

    Građani se obraćaju popunjavajući obrazac na sajtu Ministarstva, ili zovu telefonom. Neki su, kažu u Kancelariji, već dobili odgovore.

    Među najčešćima su prijave zbog mobinga ili na račun poslodavaca koji ne uplaćuju doprinose. U tom slučaju, kažu, na teren se šalje inspekcija rada, objasnila je Anja Javor iz Kancelarije za brze odgovore.

    Ovu praksu vrlo dobro poznaju Britanci. Osim što od nadležnih građani mogu da dobiju odgovore na jednom mestu, takve kancelarije nude, između ostalog, treninge za posao, pomoć u kući.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE