Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Na mostu gotovi grubi radovi

    Na konstrukciji mosta Zemun-Borča izliven je poslednji kubik betona na konstrukciji, čime su završeni svi “grubi” radovi, a ostalo je da se završe sigurnosne ograde, pešačke staze i hidroizolacija.

    Kako piše portal Beobuild, a prenosi B92, radi se i na potpornom zidu na zemunskoj strani ispod obalnog stuba. Na sredini mosta liju se “džerzi” ograde na licu mesta, dok se na ivicama ugrađuju prefabrikovani elementi.

    Na nizvodnoj strani radovi su nešto dalje odmakli, pa se već rade sigurnosne ograde za pešake, liju se staze i ugrađu ivični venci.

    Prilaz mostu od lakat krivine do mosta je na nešto nižem nivou izvedenosti, a trenutno se postavlja nasip i donji noseći slojevi. Sa borčanske strane situacija na prilazima je dosta dobra jer nije bilo odlaganja, asfaltirano je skoro 5 kilometara saobraćajnice do zrenjaninskog puta.

    Radovi su fokusirani na završetak kolovozne konstrukcije, postavljanje elektro-kablova, kišne kanalizacije, zatim ugradnja ivičnjaka itd. Za bicikliste je urađena staza sa obe strane saobaćajnice u dužini od 3,9 kilometara, od mosta do novog isključenja za Borču.

    Građevinski radovi postaju intenzivniji kod buduće zrenjaninske petlje, odnosno ukrštanju zrenjaninskog puta i buduće Severne tangente. U pitanju je velika petlja u obliku deteline sa punim sistemom veza, a radovi dobro napreduju prema planiranim rokovima.

    Trenutno se izvodi gornji stroj mosta preko zrenjaninskog puta i njegove prilazne rampe. Na čitavom gradilištu od mosta do zrenjaninske petlje, osim na par tačaka, je jako visok nivo izvedenosti. Nema nikakve sumnje da će radovi biti završeni u najavljenom roku.

    Što se tiče dela tangente od zrenjaninskog do pančevačkog puta situacija je nešto drugačija. U tom delu zbog problema sa ekspropriacijom, radovi dosta kasne u odnosu na prvobitne rokove, ali je najviše posla urađeno na mostovskim konstrukcijama.

    Tu se pre svega misli na značajni most preko pruge, kao i most preko kanala Sebeš. Većina problema sa zemljištem je rešena, ali je ostao još samo jedan spor koji i dalje koči ovu deonicu na delu kod uključenja na pančevački put. U međuvremenu se izvodi nasip od peska i do sada je u ovom delu urađeno 8.2 kilometara trase. 

    Foto: Beobuild

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE