Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Počelo `Iskorišćavanje trenutka`

    Međunarodni sajam turizma, na kom će se predstaviti 1.100 izlagača iz 50 zemalja počeo je na Beogradskom sajmu, a Ujedinjeni Arapski Emirati su ovogodišnji zemlja partner turističke smotre.

    Premijer Srbije Aleksandar Vučić rekao je otvarajući sajam, da je prošle godine u Srbiji zabeleženo 11,6 odsto više stranih gostiju nego 2013.

    Vučić je izrazio nadu da će Srbija razvojem putne i železničke infrastrukture stvoriti bolje uslove za razvoj turizma. "Mi nemamo more, ali nemaju ga ni Austrija i Švajcarska. Imamo najlepše reke, planine, izvore i to moramo da iskoristimo", kazao je on.

    Vučić je izrazio nadu će u Srbiji biti izgrađeno još hotela, da će biti prrivatizovane banje i da će izgradnja "Beograda na vodi" pružiti "nešto drugačije od onoga na šta je region navikao". "Ja želim da Srbija za 20 godina ima mnogo toga što ima Abu Dabi", kazao je Vučić.

    Ministar trgovine i turizma Rasim Ljajić je kazao da Srbija ima razloga da bude ponosna zbog toga što je sajam turizma opstao u vreme ekonomske krize, ali i zbog toga što svake godine beleži rekorde. Ljajić je kazao da se na sajmu očekuje 65.000 posetilaca i dodao da će Beograd za vreme sajma zabeležiti 15.000 noćenja.

    LJajić je naveo da je cilj vlade i Ministarstva turizma da se učešće turizma u BDP sa sadašnjih 1,8 odsto poveća na tri procenta.

    Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je da je Beograd prošle godine zabeležio rekordanih 1,5 miliona noćenja, odnosno da je broj turista 2014. bio veći za 14 odsto nego 2013, podsetivši da je prošle godine u Beogradu otvoreno 16 novih hotela.

    Vršilac dužnosti generalnog direktora Ustanove Abu Dabija za turizam i kulturu Džasim Al Darmaki rekao je sajam jedan od prvih koraka da saradnja dve zemlje poboljša. Posebno je pohvalio saradnju kompanije Etihad sa Srbijom i najavio dalju saradnju dve zemlje u oblasti turizma. UAE i Srbija su na Sajmu potpisale sporazum o saradnji u oblasti turizma.

    Moto 37. sajma turizma je "Iskoristi trenutak", a posetioci će u šest hala Beogradskog sajma dobiti ponude za predsotojeću turističku sezonu od turističkih organizacija, agencija, turoperatora, hotela, planinskih centara, banja, gradova, regija i zemlja sa svih kontinenata.

    Hotelijerstvo, vino i suveniri

    Istovremeno sa Sajmom turizma organizuju se još tri manifestacije – 11. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, šesti sajam vina "BeoWine" i 11. Sajam suvenira.

    Na sajmu HORECA predstaviće se kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom opreme za kuhinje, restorane, barove, hotele, bankete, sigurnosnih i rezervacionih sistema, opreme i sredstva za čišćenje, kao i rasvetom.

    Na Sajmu vina predstaviće se vinari i vinarije, proizvođači opreme za vinarstvo i vinogradarstvo, a biće organizovana i promocija vinskog turizma.

    Radno vreme sajmova je u četvrtak, 19. februara od 10.00 do 18.00, u petak i subotu od 10.00 do 19.00, a psolednjeg dana Sajma, u nedelju 22. februara, od 10.00 do 17.00. Cena pojedinačne ulaznice je 300 dinara, za grupne posete 200, a parking je 150 dinara na sat.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE