Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kada smo humani, ceo svet se smeje sa nama

    Kampanjom „Šampioni humanosti“ METRO Cash & Carry Srbija ohrabruje sve plemenite ugostitelje da podele svoju priču o tome kako su kroz poslovanje pomogli ljudima u svom okruženju ili uticali na promenu u svojoj sredini, ali i da podstakne i druge da slede njihov primer.

    Humani ljudi su suviše skromni da bi pričali o svom doprinosu, zbog čega METRO Cash & Carry Srbija želi da ih ohrabri i učini da se za njihova dela čuje u celoj Srbiji jer upravo oni svojim delima čine da svet bude lepše mesto.

    „Pomoć nikada nije konačna. Ona se živi, širi svakog dana i nikada se ne završava. Pomažemo mnogima, jer su tako jutra lepša i nama i njima“, veruju vlasnici poznatog beogradskog restorana „Petica“ na Adi Ciganliji.

    Pod krovom „Petice“ svoj dom su pronašli brojni psi i mačke, u ovom restoranu se spremala hrana za sve heroje koji su gradili nasipe tokom prošlogodišnjih poplava, skuplja se pomoć za mališane iz Prihvatilišta za decu u Beogradu i kroz brojne druge aktivnosti vraća osmeh na lice svima koji su izgubili veru u lep život.

    Priča ovog restorana nije usamljen slučaj humanih ugostitelja, zbog čega kompanija poziva sve vlasnike ugostiteljskih objekata koji imaju slične priče da ih podele na www.metro.rs do 31. avgusta i takmiče se za titulu Šampiona humanosti 2015.

    Sve što treba da urade jeste da pošalju kratku priču koja opisuje njihov doprinos životu zajednice. Sve priče biće objavljene na zvaničnoj veb-stranici METRO Cash & Carry Srbija i na povezanoj METRO Cash & Carry Srbija Facebook strani. Ugostitelj sa najhumanijom pričom biće nagrađen iznosom od 3000 evra u dinarskoj protivvrednosti za kupovinu u METRO Cash & Carry distributivnim centrima.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE