Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Za novi logo EPS 42 miliona dinara

    Direktor Elektroprivrede Srbije Aleksandar Obradović namerava da potroši 41.998.000 dinara na promenu logoa te državne kompanije, saznaje Blic.

    Građani će za avgust dobiti 12 odsto veće račune za struju, a EPS će uskoro dobiti novi vizuelni identitet. To javno preduzeće promeniće znak prepoznavanja, a u tome će Obradoviću pomoći konsultanti za koje je raspisao tender.

    Sve to će, prema saznanjima Blica, koštati državu više od 349.000 evra. Toliko, recimo, iznose prosečni mesečni računi za struju za 11.999 domaćinstava.

    Obradović je za primenu novog vizuelnog identiteta i materijala planirao da izdvoji 21,1 milion dinara, dok bi marketinška kampanja koja bi to pratila koštala dodatnih 20,9 miliona. Ulepšavanje EPS radi se u vreme kada se iz firme čuje priča o teškoj finansijskoj situaciji.

    U EPS očekuju da će novi logo početi da koriste u prvom kvartalu naredne godine. Kažu da je dosad svaka firma u okviru sistema imala svoj zaštitni znak, a da će novi identitet biti isti za sve. Logo će biti izmenjen na svim dokumentima EPS, od računa za struju do poslovnih ugovora.

    Menjamo identitet u sklopu optimalizacije poslovanja i ukrupnjavanja kompanije, a u skladu s evropskom praksom, kažu u EPS.

    Takođe, nedavna liberalizacija energetskog tržišta uslovila je da EPS mora da gradi tržišni pristup, što je stvorilo i potrebu za unapređenjem izgleda kompanije, naveli su u toj kompaniji za Blic, dodajući da vode računa o ekonomičnosti.

    Izvor Blica iz jedne marketinške agencije kaže da velike kompanije ne menjaju vizuelni identitet često. Promena može da košta od 15.000 pa do više od pola miliona evra. Kod velikih kompanija troškovi su veći jer promena logoa znači i promenu kompletne knjige standarda. To znači da se menjaju sva dokumenta koja imaju znak kompanije, kaže isti izvor.

    Logo od 200 miliona dolara

    BBC je za redizajn svog logoa 1998. platio 1,8 miliona dolara. Jedanaest godina kasnije vizuelni identitet je menjao i „British Petroleum, a trošak je procenjen na 211 miliona dolara. 

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE