Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vi ste PERFEKCIONISTA? Evo kako da to ne bude prepreka na poslu

    Ako znate da ste perfekcionista, onda ste vrlo svesni tereta koji sa tim dolazi. Postoje dve kategorije perfekcionizma.

    Prva kategorija uključuje perfekcionizam u tom smislu da osoba konstantno traži savršenstvo u svemu, što se izražava kroz visoke standarde na poslu. U drugu kategoriju spada perfekcionizam koji označava da neka osoba izbegava neuspeh i vrlo je opsesivna zbog toga.

    Naravno, postoji mnogo pozitivnih aspekata, poput velike motivacije i obraćanja pažnje na detalje. Međutim, negativne strane su mnogo ozbiljnije – stres, anksioznost, umor.

    Srećom, čak i ako ste perfekcionista, postoje načini da vam to ne bude prepreka na poslu.

    Ovo su četiri „mikro koraka“ koji mogu biti od velike pomoći:

    Ujutru zapišite sve dnevne prioritete

    Na taj način ćete se podsetiti onoga što je važno i razdvojiti prioritete od manje bitnih stvari. Tako ćete smanjiti stres i poboljšati produktivnost.

    „Napravite zaključak“ celog dana, čak i ako niste ispunili sve zadatke

    Ovo je vrlo teško, ali morate da naučite da vam ne smetaju „nezavršene“ obaveze. Kada se odmorite, sutradan ćete imati više energije da nastavite da radite.

    Identifikujte aktivnost koja nije bitna – i nemojte to više raditi

    Imaćete mnogo više vremena, a niste ni znali da na taj način možete lakše rasporediti svoje obaveze. I to vreme možete posvetiti važnijim zadacima.

    Posvetite se svakog jutra barem jednoj aktivnosti koja vam donosi radost

    To može biti meditiranje, šetanje ili priprema doručka. Bićete mnogo produktivniji na poslu i nećete gubiti fokus.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE