Vip intervju: Agilni pristup donosi rezultate

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vip intervju: Agilni pristup donosi rezultate

    Verovatno vam celo leto iz glave nisu izbijalali stihovi „letos bila Lefkada, a sada parice – nada.“ Kompanija Vip mobile poznata je po svojim reklamnim kampanjama, koje izazovu veliki pažnju šire javnosti. Zato smo pitali Jelena Čađenović, Brand and Experience Management Director-a, u ovoj telekomunikacionoj kompaniji Vip mobile koliko u kreiranju marketinških kampanja učestvuje agencija, a koliko sama kompanija?

    „Mislim da je, pored činjenice da govorimo o nagrađivanim kampanjama, bitno pomenuti da se one uvek temelje na inovativnim proizvodima i korektnom pristupu na tržištu. To je ono što čini pun krug, koji je prepoznat u stručnoj javnosti. Što se samih kampanja tiče, iz kompanije dolaze strategije proizvoda i nastupa na tržištu, dok u razvoju kampanja imamo partnere u vidu agencija „Leo Burnett”, „Full House Ogilvy”, „Executive Group”, „OMD” i „Baš-Čelik”. Sam proces zahteva uključenost velikog broja ljudi, pa se služimo agilnim pristupom, a to, kao što ste i sami primetili, donosi odlične rezultate.“

    Kampanje telekomunikacionih kompanija su, može se reći, zajedno sa pivskom industrijom ‒ najprimećenije u medijima i javnosti. Da li vam to stvara pritisak ili vas dodatno motiviše prilikom kreiranja novih kampanja?

    Telekomunikaciona industrija je veoma aktivna. Mi smo prisutni 365 dana, imamo varijetet ponuda i obraćamo se najrazličitijim ciljnim grupama. Pritisak je, dakle, sveprisutan, ali ni motivacija ne izostaje. Raditi kampanje za telekomunikacije velika odgovornost i još veći izazov.

    Jedna kampanja po kojoj je „Vip mobile” stekao naklonost šire javnosti jeste kampanja usmerena na novopečene mame. Koliko ste vi u „Vipu” zadovoljni kampanjom i da li imate neki podatak koliko je mama iskoristilo pogodnosti koje ste nudili?

    Veoma smo ponosni ne samo na kampanju već i na kompletnu inicijativu koja stoji iza toga. Naime, kao prva Family friendly kompanija u Srbiji, znamo koliko je porodica važna i koliko je mladim roditeljima potrebna podrška. „Vip” već godinama pruža podršku svojim zaposlenima da se ostvare u ulozi roditelja omogućavajući im različite pogodnosti, a početkom ove godine smo otišli i korak dalje i odlučili da tu podršku prelijemo van granica naše kompanije ‒ pružajući novopečenim roditeljima u Srbiji besplatnu komunikaciju tokom devet meseci.

    Kada ono u šta verujete podelite sa korisnicima i to prenesete na pravi način, to ostane zapaženo. A sudeći po podacima koje imamo, ovo je najdopadljivija i najupečatljivija telekomunikaciona kampanja u ovoj godini.

    Nova moda poslednjih godina su influenseri. Vi u timu imate jednog poznatog influensera, a to je vaš direktor Dejan Turk. Koliko je važno da zaposleni u firmi budu ambasadori brenda i koliko „Vip mobile” radi na tome da zaposleni to i postanu?

    U svetu HR-a jedna od gorućih tema u poslednje vreme je „employer branding” i to je postala s pravom. Međutim, kada se o njoj radi, ne postoji napor koji možete uložiti u komunikaciju a koji će biti jači od glasa zadovoljnih zaposlenih. Mi gradimo atmosferu u kojoj se naši zaposleni osećaju dobro, a onda i prirodno postaju ambasadori naših vrednosti.

    Koliko su za „Vip mobile” bitne društvene mreže? Da li koristite DM radi prodaje, promocije i sl.?

    Društvene mreže danas su od izuzetnog značaja za komunikaciju i za servisiranje korisničkih zahteva, a mi se trudimo da maksimalno iskoristimo sve mogućnosti koje nam pružaju. Imamo tim posvećen isključivo kreiranju digitalne komunikacije, kao i tim koji se bavi svim interakcijama sa postojećim ili potencijalnim korisnicima na mrežama.

    Koji je vaš omiljeni marketinški alat?

    Svaki koji donosi poslovne rezultate.

    ______________________________________________________

    Budućnost marketinga: tehnologija ili ljudi?

    Ljudi moraju ostati u centru. Zapravo, mislim da je tako i u slučaju marketinga, ali i u slučaju tehnologije. Zar nije svaka uspešna tehnologija utemeljena upravo na ljudskim potrebama i ponašanjima, pita Čađenović.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE