Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Više od 3.000 prijava: Evo na koje INSPEKTORE se žali većina

    Jedinstveni kontakt-centar republičkih inspekcija, koji pokriva rad 44 inspekcijske službe sa republičkog nivoa, u prvih šest nedelja svog rada primio je i obradio 3.086 prijava, objavilo je Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave Srbije.

    Ovaj sistem je građanima i privrednicima u Srbiji omogućio da elektronskim putem, preko onlajn formulara na sajtu www.inspektor.gov.rs ili telefonom na broj 011/6350 322, u razgovoru sa operaterima ili ostavljajući govornu poruku, mogu da prijave razne vrste nepravilnosti koje su u domenu kontrole republičkih inspekcija, ali i nedoslednosti u postupanju samih inspektora.

    Kontakt-centar je u proseku, u prvih šest nedelja, od 25. marta do 12. maja, dnevno primao 74 predmeta, a nadležnim inspekcijama je prosleđeno 1.357 predmeta, pišu Večernje novosti.

    Najviše upita prosleđeno je Tržišnoj inspekciji, njih 530, što je 39 odsto od ukupnog broja predmeta.

    Inspektoratu rada prosleđen je 331 predmet, Sanitarna je dobila 107 upita, Poreska – 109, Zdravstvena – 67, a inspektorima socijalne zaštite upućeno je 25 upita.

    Nedostaju inspektori

    Republički inspektori godišnje urade oko 500.000 nadzora, a gotovo polovina se odnosi na kontrolu hrane i to na ulasku u zemlju, odnosno u prometu.

    Taj posao radi 2.384 inspektora, što je tri puta manje od potreba, mereno prema broju stanovnika ili veličini privrede.

    Izvor: Večernje novosti

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE