Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Vojvodina može da bude silicijumska dolina“

    Nakon uspešno održanog Networking Day-a u Beogradu u januaru ove godine, Irena Lalić mart obeležava  pokretanjem ovog događaja i u Novom Sadu.

    Pred radoznalim posetiocima ovog poslovnog okupljanja, održanog u hotelu “Putnik”, Irena je sa veoma raspoloženim i inspirisanim sagovornicima razgovarala na temu savremenog preduzetništva i važnosti poslovnog povezivanja i umrežavanja.

    Panelisti novosadskog networking Day-a  bili su  Robert Čoban, predsednik “Color Press Grupe”, Siniša Komlenić, internet preduzetnik i tvorac brenda “Over”, Josip Bošnjaković, NLP trener i vlasnik “BRIDGE Comunications”-a i Ivan Ćosić, vlasnik agencije “Plain&Hill” i pokretač internet konferencije „wwvrsac“.

    Nakon što je svako od gostiju uz duhovite opaske kratko opisao svoje poslovne početke i povezao ih s ambicijama i željama iz detinjstva, panel je otvorio nekoliko veoma važnih pitanja za naše okruženje, sistem vrednosti i preduzetništvo.

     Vojvodina može da bude “silicijumska dolina”, ali je problem u sistemskoj podršci i upravo je rešenje u pomoći firmama da sistemski porastu! – rekao je Ivan Ćosić i objasnio neworking kao “mrežu poput one koju koriste akrobate i koja ih sigurno dočeka ako padnu”.

    „Naši ljudi ne maštaju dovoljno jer su u grču,  a maštanje i vizija su početni impulsi ka preduzetništvu.” – rekao je Josip Bošnjaković.

    Inspirisan činjenicom da se u Novom Sadu organizuje događaj ovog tipa Robert Čoban je pred svojim sugrađanima bio veoma raspoložen za razgovor. Ukazao je na to da su ljudi prilično okrenuti sebi i svojim poslovima bez želje da se eksponiraju. To je potkrepio činjenicom da u samom Novom Sadu ima bezbroj uspešnih ljudi naročito u IT sektoru koji rade poslove s inostranstovom i naglasio da je za Vojvodinu kao i za celu Srbiju ključ uspeha upravo u sistemskoj podršci ovoj oblasti jer se s malo ulaganja može napraviti izvozni proizvod koji se “klikom ma jedno dugme” šalje u svet.

    Idealan primer za Robertovo izaganje je mladi novosadski preduzetnik, Siniša Komlenić koji je jedan od mnogih domaćih i inostranih web dizanera koji su našli svoje mesto na tržištu “wordpress“  tema.  Siniša je i vlasnik brenda “Over” majica koje se šiju u Srbiji i putem interneta plasiraju u svet. Da je moguće sve naučiti ako se želi i pokrenuti posao ako ste dovoljno preduzimljivi i verujete, pokazao je na primeru pokretanja startap-a za deset dana kroz koji je želeo da učini transparentnim potrebne korake  svim potencijalnim tehnološkim preduzetnicima.

    Sledeći  Networking Day očekuje nas već za 15 dana, 30. marta u Beogradu.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE