Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vozačima u Srbiji najinteresantniji Fiat 500L

    Očekivanja za narednu godinu su veoma jasna – liderska pozicija na tržištu, u segmentu prodaje flotnim klijentima, ali i pojedinicima

    Nakon sedam godina stagnacije i pada u prodaji novih automobila u Srbiji, određeni napredak ostvaren je prošle godine. Ratući trend nastavljen je i tokom 2016. godine, što se takođe reflektovalo i na flotnu prodaju, navodi Umberto Iannuccelli, komercijalni direktor kompanije FCA Srbija. Kako navodi, slična situacja je i u regionu, pa se isti prodajni trend odražava i na tržištima Crne Gore i Republike Srpske.

    Na rast prodaje pojedinih modela verovatno će uticati najave ukidanja visokih taksi za automobile sa velikom kubikažom. „Za nas je ova najava veoma važna, imajući u vidu činjenicu da naša komercijalna ponuda obuhvata i modele JEEP i ALFA ROMEO, koji će osetiti uticaj ovih poreskih novina”, ističe Iannuccelli i navodi da je izvesno da će promotivna ponuda FCA Srbija imati određene izmene.

    Kada govorimo o modelima koji su najinteresantniji vozačima u Srbiji iz game koju FCA Srbija nudi, Iannuccelli kaže da je FIAT 500L vodeći, kao i da mogu da se pohvale da je i Fiat TIPO vrlo dobro prihvaćen od strane kupaca i flotnih klijenata. „Počev od oktobra meseca, u ponudi imamo i HB (hatchback) verziju, dok od novembra meseca u ponudi ćemo imati i karavan (SW – stationwagon) verziju ovog modela. Ovim ćemo celokupnu ponudu FIAT TIPO porodice kompletirati, a samim tim očekujemo da naša ponuda bude i najjača na tržištu.“

    Kompanija FCA Srbija ponovo je pokrenula i akciju recikliranja starih vozila, za koju Iannuccelli navodi da je od izuzetne važnosti za kompaniju. „Pored komercijalnih benefita za same kupce, kampanja reciklaže daje nam šansu da promovišemo zaštitu životne sredine, kao i sve elemente bezbednosti u saobraćaju.“ Imajući u vidu starost voznog parka na ulicama Srbije, komercijalni direktor kompanije FCA Srbija, navodi da će zasigurno ovu akciju sprovoditi i u budućnosti.

    Kada već govorimo o planovima, očekivanja za narednu godinu kada je u pitanju FCA Srbija su jasna. „To je liderska pozicija na tržištu, u segmentu prodaje flotnim klijentima, ali i pojedinicima“, zaključuje Iannuccelli.

    Izvor: BIZLife magazin

    Piše: Ksenija Mijatović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE