Vozni park Srbije u dubokoj adolescenciji

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vozni park Srbije u dubokoj adolescenciji

    Prosečna starost automobila u Srbiji je 15 godina, pokazala je anketa koju je sajt Polovni automobili sproveo među svojim registrovanim korisnicima.

    U anketi, sprovedenoj od februara do septembra, učestvovalo je 31.988 registrovanih korisnika sajta, a više od 40 odsto njih reklo je da ima vozilo proizvedeno između 2001. i 2005. godine.

    Marka automobila koju građani Srbije najčešće biraju kada se odlučuju za kupovinu polovnog automobila jeste Folksvagen (13,4 odsto), Opel bira 10,6 odsto njih, a Reno 9,1 odsto.

    U prvih 10 najčešće biranih su Fijat, Audi, Pežo, BMW i Ford. Na devetom mestu je Citroen za koji se, kako je pokazala anketa sajta Polovni automobili, odlučilo manje od pet odsto ispitanika, a na desetom Mercedes. Najbrojniji su, međutim, bili oni koji nisu odabrali nijednu od ovih deset marki automobila (22,9 odsto).

    Kada je reč o vrsti goriva, dizel je ubedljivo na prvom mestu. Čak 54,99 odsto anketiranih odgovorilo je da vozi automobil sa dizel motorom, benzince vozi 24,56 odsto, dok automobile sa kombinacijom benzin i gas vozi 12,7 odsto anketiranih.

    Anketa sajta polovniautomobili.com pokazala je da 0,06 odsto vozi automobil na hibridni pogon. Kada se radi o vrsti karoserije, najviše je vozača sa limuzinama (27,9 odsto), a slede hečbek i karavan.

    Izvor: Danas

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE