Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Za obrok u svakoj kući: LIDL u akciji „Za bolje sutra“

    U vikendu koji sledi, proslavićemo jedan od najvećih hrišćanskih praznika. Pored toga, očekuje nas najduži karantin do sada – od danas u 17 časova do utorka u 5 sati ujutro. Zabrana kretanja trajaće punih 84 sata. Stoga ne čudi što su građani širom Srbije pohrlili u nabavku neophodnih namirnica, kako za predstojeće uskršnje praznike tako i za osnovne životne potrepštine.

    To međutim, nije novost. S obzirom da je još od početka epidemije pomama za kupovinom naglo eksplodirala, u pojedinim trgovinama rafovi su neretko bili potpuno prazni. Kako bi na pravi način odgovorila na sve izazove koje je trenutna situacija nametnula, kompanija LIDL Srbija i njeni timovi prodaje i logistike potrudila su se da, u svojim radnjama širom Srbije, potrošačima obezbede dovoljnu količinu proizvoda i tako učine da hrana bude dostupna svima.

    Za prodavce, koji su u stalnom kontaktu sa potrošačima i svakodnevno izloženi zdravstvenom riziku, možemo slobodno reći da su u ovim vremenima jedan od bitnih stubova našeg društva. Kako bi oni bili maksimalno zaštićeni, zaposlenima u Lidl prodavnicama uvedene su posebne mere zaštite, među kojima su i viziri koji štite celo lice.

    Nažalost, puno je onih koji nemaju sredstva za odlazak u kupovinu i koji žive od pomoći Crvenog krsta, a koji se svakodnevno trudi da u vanrednom stanju i oni najugroženiji dobiju svu potrebnu pomoć. Stoga je u ovako složenim i teškim vremenima izuzetno važno da postoje društveno odgovorne kompanije koje, pored ekonomskih, uzimaju u obzir i društvene fakore i razumeju da je solidarnost i humanost osnova opstanka svakog pojedinca, a i društva u celini.

    Kao što se trude da obezbede hranu na policama svojih prodavnica, tako Lidl kompanija želi da u ovim okolnostima obroci budu i u domovima onih kojima je to posebno potrebno. Vođen svojom krilaticom „Za bolje sutra“ Lidl je uputio 10 tona proizvoda u vrednosti od oko 10.000 evra (pirinač, ulje, so, ećer, konzervirana hrana, sredstva za higijenu), za one kojima je to trenutno najpotrebnije. Sredstva su donirana Babušnici, Beloj Palanci i Dimitrovgradu, a od dela pristiglih namirnica biće napravljeni mesečni porodični paketi, dok će ostatak biti usmeren na jednu od narodnih kuhinja.

    „Dobrota pokazana danas pruža nadu da se svaka nevolja može lakše savladati, ako smo solidarni  i  ujedinjeni u humanosti. To volonteri i zaposleni Crvenog krsta Srbije pokazuju svakoga dana pružajući pomoć građanima, a društveno odgovorne kompanije nam pomažu da svakodnevne izazove uspešno savladamo“, izjavio je predsednik Crvenog krsta Srbije prof. dr Dragan Radovanović i zahvalio se kompaniji Lidl Srbija što je i ovoga puta pomogla socijalno najugroženijim porodicama i korisnicima programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.

    Ne smemo ipak zaboraviti one koji se danonoćno trude da na što bolji način brinu o zaraženima korona virusom. Sagledavajući potrebe zdravstvenih ustanova u novonastaloj situaciji, UNICEF je pozvao sve kompanije dobre volje da se pridruže prikupljanju novčanih sredstava kojim će se obezbediti što bolji uslovi lečenja zaraženih virusom, ali i zaštita onih koji daju svoj veliki doprinos – zdravstvenim radnicima.

    U zajedničkom dogovoru, kompanija Lidl Srbija je usmerila novčana sredstva u iznosu od milion i po dinara za kupovinu zaštitnih vizira za 5.200 zdravstvenih radnika širom Srbije, a u cilju podrške zajednici i zdravstvenom sistemu u okolnostima širenja epidemije virusa Covid-19. Na taj način kompanija im je pokazala svoju zahvalnost za sve što čine.

    Kompanija Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, nastaviće da osluškuje potrebe zajednice u ovoj izazovnoj situaciji kako bi pomogla svima kojima je pomoć neophodna, a poziva i druge kompanije koje su u mogućnosti da se pridruže inicijativi UNICEF-a i drugih organizacija.

    https://www.bizlife.rs/biznis/csr/lidl-paketi-pomoci-za-crveni-krst-srbije/

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE