Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto „drvlje i kamenje“ na Frikom?

    „Drvlje i kamenje“ ovih dana na Frikom. Bilbord kampanja ove kompanije „otela se kontroli“. I to zahvaljajujući „duhovitim“ korisnicima interneta. Oni su kampanju Frikoma pomoću fotošopa preokrenuli naglavačke i to tako što su slogane ispisali – malo drugačije. Na primer:

    Ovo je izazvalo salvu, pretežno negativnih komentara. A problem je u tome što su oni koji su ove bilborde videli (na internetu) pomislili da su bilbordi pravi.

    U međuvremenu se oglasio i sam Frikom.

    „Vidimo da je aktuelna Frikom bilbord kampanja izvesne pojedince inspirisala da naprave fotomontaže naših rešenja. Podržavamo kreativnost, ali samo kada za cilj ima lepe stvari i zato sa vama delimo originalno rešenje koje možete videti na bilbordu u Bulevaru despota Stefana. Ipak, ono što ne podržavamo je „kreativnost“ koja propagira prostakluk ili podstiče na suicidno ponašanje i negiramo bilo kakvu povezanost sa takvim fotomontažama.“, piše na Fejsbuk strani kompanije koja je prikazala i originalno bilbord rešenje.

    Međutim, dok neki govore da je i „kontra-kampanja“ delo Frikoma, a drugi da su „zlobnici“ u stvari učinili uslugu kompaniji, možemo samo da se zapitamo zašto tako lako poverujemo svemu što vidimo na internetu. I zašto to ponekad  preozbiljno shvatimo.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Facebook

    What's your reaction?

    Komentari

    • Trenutak Istine

      Evo je moralna gromada Vojtehovski

    • dzoni

      Vojtehovski je paradigma fejka generalno

    • milica

      Super je ovaj kraj sa moralnom gromadom

    • marija

      Bogati samo se o ovome prica...ocigledno kampanja uspela

    • Maks

      Vojtehovski bole nas brige za tebe

    • Гркуапсу

      Тања Војтеховски, увек будни чувар наше савести. Хвала ти Тања, од сада купујем само Делта сладоледе.

    • gaga

      Ja bih drvlje i kamenje na Frikom zato što u sladoled stavljaju karagenan. U zemlji Srbiji upotreba istog NAŽALOST nije zabranjena, ali to ne znači da oni treba da ga koriste u svojim proizvodima.

    • Nikola

      Ako vam je slogan : " Sladoleda nikad dosta, viknuo bih s Pancevackog mosta" - suicidan, obratite se lekaru, jer nemate problem sa sladoledom vec sa sobom... i podrzavam sve kreativne predloge, cak i ove malo prostije..kad vec ne mozete da ukinete onu gadost od Farme i Zadruge ubacite te vulgarnije u reklamni blok tog termina..i ovako to odgovara moralnom nivou javnosti koja verno prati svoje idole.

    • Sima kosmos

      Vojtehovska, stub, kamen, ma pilon etickog novinarstva.

    • Stefan

      Ona jok, ja joj CMOK, volim samo Čačak.

    • Miki

      Monopolisti! Jos povecali cene. Vec dve godine ne kupujem vas sladoled

    • Kiki

      Važno da je Vojtehovska reagovala a nije se oglasila na malog lazova doktora buduceg!

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE