Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto je CEO Nestlea dolazio na posao od prvog dana epidemije?

    Izvšni direktor švajcarske prehrambene kompanije Nestle, Mark Schneider, od samog početka epidemije koronavirusa boravio je na svom radnom mestu želeći da pokaže da je kompanija bezbedno mesto za rad svih zaposlenih.

    „U martu sam obišao neke naše švajcarske fabrike. Proveo sam neko vreme u proizvodnji kako bih i sam naučio kako najbolje raditi, ali i da bih objasnio našim zaposlenima koji su na prvoj liniji fronta da ako smo im već rekli da je ovo sigurno mesto, da ću onda i sam biti sa njima“, rekao je i dodao:

    „Ne želim da budem u udobnosti i sigurnosti koju pruža moja kancelarija, već želim da budem sa vama jer verujem da je ova fabrika sigurno mesto mesto za rad“.

    Kako navodi, komunikacija i pružanje osećaja sigurnosti ljudima, kao i fizičko druženje sa njima je jedan od principa kojih želi da se pridržava u svom poslovanju.

    Nisu zatvarali ni sedište kompanije

    Osim fabrika u Švajcarskoj koje nikada nisu imale teške restrikcije zbog politike ove zemlje, slična situacija bila je i sa sedištem kompanija.

    „Nikada nismo zatvorili ovu zgradu. Nisam propustio ni jedan dan posla. Neretko sam i sam proverao proceduru ulaska da bih bio siguran da je sve kako treba“.

    Vladinu pomoć kompanija nije koristila, jer su kako navodi Schneider i sami bili u mogućnosti da izdrže krizu.

    „Davali smo ljudima plaćeno odsustvo tamo gde smo morali da zatvorimo fabrike zbog restrikcija“.

    Smatra da će epidemija koronavirusa trajati do kraja 2020. i najverovatnije veći deo 2021. Ipak, zbog toga mu je, kako kaže, bilo bitno da pronađe način na koji se posao i život mogu nastaviti što normalnije, jer „ne možemo svi ići u hibernacije dok se sve ne završi“.

    Mark Schneider je 2017. godine postao prvi izvršni direktor Nestlea koji je došao „sa strane“ (pre Nestlea, bio je izvršni direktor nemačke kompanije koja se bavila zdravljem). Od tada je neretko na udaru, jer kompaniju pokušava da preobrati iz potrošačkog u carstvo zdravlja i zdrave ishrane.

    Izvor: BIZlife

    Foto: YT/Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE