Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto ovaj startap, koji ima 175 zaposlenih, dobije 85.000 prijava za posao svake godine?

    Kompanija “Greenspire”, koja se nalazi na 9. mestu najbrže rastućih kompanija prema magazinu i sajtu Inc, ima za cilj da čuva našu okolinu, ali i novčanike svojih klijenata. Sedište je u Los Anđelesu, a osnovana je 2012. godine. Samo prošle godine kompanija je zaradila 41.7 miliona dolara, a u protekle tri godine prihode je uvećala za 14,429 odsto.

    Kompanija “Greenspire” koju vodi Dejvid Mari (David Murray), instalira solarne panele, obezbeđuje izolacije, i menja sisteme za vodu i kanalizaciju kako bi ograničila količinu otpadne vode – što je od posebnog značaja u sušnoj Kaliforniji, gde računi za vodu mogu da budu prilično visoki. Ovakav sistem življenja mnogo je blagonakloniji prema okolini i uopšte prema celom eko-sistemu.

    Ova kompanija investira u svoj prodajni sektor, što je strategija kojoj Mari daje najviše zasluga za uspeh svog startapa. Kada su Mari i Endi Bejker (Andy Baker), osnovali kompaniju “Greenspire”, mnogi od prvih zaposlenih imali su iskustva u prodaji. Prodajni i marketing tim sada čini oko 80 odsto zaposlenih u kompaniji, koja ukupno broji 175 ljudi.

    Nisam primao platu prve četiri godine,” rekao je Mari za Inc, pre nego što je helikopterom otišao na Hemptone za vikend. Kompanija sada nudi nekoliko usluga, odvojeno ili u paketu. Tradicionalni domovi pretvaraju se u “pametne domove”, automatizujući sisteme kao što su osvetljenje ili sigurnosni sistem. “Štedimo klijentima novac,” kaže Mari, misleći na to što se domaćinstva pretvaraju u efikasnije domove.

    Inače, “Greenspire” je oficijelni distributer za “Teslu”, koji je ove godine počeo da pravi solarne krovove.

    Ono što je zanimljivo jeste da kompanija dobija oko 1.800 novih klijenata godišnje. Što je još zanimljivije, Mari kaže da kompanija dobija oko 85.000 prijava za posao svake godine. Ne samo zbog toga što je kompanija uspešna, već i zbog celokupne „radne kulture“. Prodaja u ovoj kompaniji veoma je motivisana: Najbolji zaposleni dobijaju priznanja i nagrade – finansijske, i u formi putovanja ili skupih poklona.

    Zaposleni imaju zajedničke izlete, večere, druženja… kao i besplatne karte za razne događaje – utakmice i slično. Mari to objašnjava ovako: “Volimo da obezbedimo (zaposlenima) način života koji ne bi mogli da imaju ni u jednoj drugoj kompaniji.

    S druge strane, ova uspešna i relativno mlada kompanija od svojih zaposlenih traži potpunu posvećenost – ne baš 50 sati nedeljno, ali mnogo energije i rada. “Može biti čudno mesto za one koji ne daju celog sebe u ovaj posao. Ti ljudi imaju tendenciju da se sami izdvoje.”

    Izvor: BIZLife/Inc.com

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE