Zašto srećni parovi ne pričaju o svojim vezama na društvenim mrežama
Živimo u prilično čudnom vremenu, kada za neke ljude status na društvenim mrežama može da ima više značaja nego ono što se dešava u stvarnom svetu. Procenjujemo nečiji život preko fotografija koje se pojavljuju na Fejsbuku (Facebook) i šta neko tamo piše o sebi. I često grešimo u našim sudovima.
Sajt Bright Side pronašao je neke od razloga zbog kojih srećni parovi ne postavljaju svoje fotografije online.
Kada su ljudi srećni u svojim vezama, oni žive OVDE i SADA
Ako sve ide kako treba u nečijem životu i u vezi, on/a ne vidi smisla u tome da traći vreme stavljajući postove na društvene mreže, kako bi dokazao/la tu činjenicu i drugima. Nije da se nikad ne slikaju ili proveravaju svoj fid, ali zadovoljni su svojim životima i ne moraju da gube vreme pokazujući to drugima.
Bilo kakvo paradiranje svojim problemima online tako da svi mogu da ih vide neće doneti ništa dobro
Time što otkrivate lične probleme svima na društvenim mrežama najmanje je efektivna metoda u rešavanju problema. Time ćete samo pogoršati stvari u vezi.
Stvarna sreća potiče iz dobre i zdrave veze sa nekim koga volite
Ako niste zadovoljni u vezi, neće vas učiniti srećnim ni to što postavljate slike na kojima ste nasmejani. Oni koji to razumeju, ni ne obraćaju mnogo pažnje na slike drugih parova na Fejsbuku.
Niko ne mora nikome ništa da dokazuje
Oni koji su istinski srećni svojom vezom nemaju nikakvo interesovanje da koriste svoje partnere da bi dokazali drugima koliko su srećni. Zajedno su jer tako žele, i nije im bitno da li na njihovom profilu piše „In a relationship“, „Married“ ili slično.
I najvažnija stvar…
Istraživači su pokazali da su oni koji ne koriste društvene mreže srećniji nego oni koji ih previše koriste, jer se ne upoređuju sa svojim kolegama ili prijateljima. Neko tamo na Fejsbuku ili Instagramu uvek deluje bolje i srećnije od nas. Često zaboravljamo da sve što vredi jeste naš stvaran život, naše veze i odnosi, naša iskustva, i naša osećanja – a to nikako nije beskonačna potraga za popularnošću na Internetu.
Izvor: BIZLife
Foto: Youtube/Printscreen
Piše: N.V.