Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto su PALI Fejsbuk, Instagram, Tviter i Vocap?

    Kompanija Fejsbuk je juče imala velike tehničke probleme u svom paketu popularnih aplikacija za društveno umrežavanje, uključujući Fejsbuk, Vocap, Mesindžer i Instagram u Srbiji, ali i širom sveta. Takođe se i Tviter suočio sa određenim poteškoćama u radu.

    Problemi su počeli u sredu popodne po srednjeevropskom vremenu, a otklonjeni su tek tokom noći.

    „Ranije danas neki ljudi i kompanije su imali problema sa učitavanjem ili slanjem slika, videozapisa i drugih datoteka na našim aplikacijama. Problem je sada rešen“, oglasio se Fejsbuk na Tviteru.

    Šta se zapravo dogodilo?

    Naime, Down Detector, sajt koji prati rad brojnih aplikacija, primio je prijave o problemima na Fejsbuku koji uglavnom utiču na američke i evropske korisnike. Više od 80% korisnika prijavilo je probleme sa fotografijama na Fejsbuku. Fotografije su bile ili neispravne, nevidljive ili nisu mogle da se postave. Neki korisnici su takođe prijavili da aplikacije za svaku od mreža „pucaju“.

    Prema prijavama korisnika, većina problema sa Instagramom odnosila se na news feed, kao i učitavanje i postavljanje fotografija. Korisnici Vocapa imali su problema sa slanjem ili primanjem poruka i sa ulaskom na aplikaciju.

    „Upoznati smo sa tim da neki ljudi imaju problema sa učitavanjem ili slanjem slika, videa i drugih datoteka na našim aplikacijama. Žao nam je zbog problema i radimo na tome da se stvari vrate u normalu što je brže moguće“, objavio je Fejsbuk na Tviteru.

    „Tokom jedne od naših rutinskih operacija održavanja, pokrenuli smo problem koji nekim ljudima otežava postavljanje i slanje fotografija i video zapisa. Radimo na tome da se stvari vrate u normalu što je brže moguće i izvinjavamo se zbog bilo kakve neugodnosti “, izjavio je portparol Fejsbuka za CNN.

    Fejsbuk je matična kompanija za Instagrama i Vocapa. Zajedno, tri platforme imaju više od 4 milijarde korisnika.

    U martu su tri mreže imale prekid rada koji je trajao 15 sati, što je bio najveći prekid u istoriji Fejsbuka. Fejsbuk je naveo da je razlog za određeni zastoj promena konfiguracije servera.

    I korisnici Tvitera suočili su se sa nekim problemima, a kompanija do sada nije objasnila šta je izazvalo problem.

    „Trenutno imamo nekih problema sa DM-om i obaveštenjima. Radimo na popravljanju i obavestićemo vas čim budemo imali nove informacije. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti“, oglasili su se iz Tvitera na svojoj platformi.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE