Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zbog korone povlače reklamu „prste da poližeš“ (VIDEO)

    Kompanija Kentaki frajd čiken (Kentucky Fried Chicken) koja se prženom piletinom proslavila po svetu, posle 64 godine je obustavila korišćenje svoje glavne reklamne parole „Toliko je dobro, prste da oližeš!“, smatrajući da je to „najneprimereniji“ savet „usred pandemije koronavirusa“.

    Parola se neće koristiti u globalnom oglašavanju „neko vreme“, objavila je kompanija.

    „U jedinstvenoj smo situaciji: imamo simboličku parolu koja se ne uklapa u opšte prilike“, rekla je Ketrin Ten-Gilespi, direktorka marketinga.

    Američke sanitarne vlasti upozoravaju da oči, nos i usta ne treba dodirivati neopranim prstima da bi se smanjila mogućnost zaraze.

     

    Izvor: Beta

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE