Zbog slabe prodaje Monsanto traži partnera

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zbog slabe prodaje Monsanto traži partnera

    Američki proizvođač genetski modifikovanog semenja Monsanto pregovara s nemačkim Bayerom i drugim kompanijama o “alternativnim strateškim mogućnostima”, mesec dana nakon što je odbio Bayerovu ponudu od 62 milijarde dolara.

    Mogućnosti Monsanta uključuju kombinacije s drugim kompanijama i poslovnim subjektima. Potencijalni sporazumi mogli bi uključivati BASF i bilo koju drugu firmu koja posluje u tom području, kažu analitičari.

    Bayer, međutim, ne planira da poveća svoju ponudu pre nego što proveri poverljive informacije Monsanta, kazali su izvori iz njemačke kompanije.

    Industrija semenja i agrohemikalija, u kojoj već dugo dominira šest velikih firmi, uzdrmana je u poslednje vreme s nekoliko velikih spajanja, nakon što su niske cene useva i stezanje kaiša poljoprivrednika uticali na zarade.

    U februaru je dogovoreno da će kompaniju Syngenta kupiti ChemChina za 43 milijarde dolara, dok su se Dow Chemical i DuPont prošle godine spojili u giganta vrednog 130 milijardi dolara.

    Monsantova slaba zarada mogla bi da poveća mogućnosti za udruživanje i kupovinu te kompanije, kazao je analitičar Jonas Oxgaard iz Bernsteina.

    Neto dobit Monsanta pala je u trećem tromesečju za više od 37 posto, na 717 miliona dolara. Neto prodaja pala je za 8,5 posto, na 4,19 milijardi dolara.

    Izvor: SEEbiz

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE