Individualni ili grupni sport: U kojem se najviše pronalazite?

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Bez obzira na trenutno godišnje doba, svaki oblik rekreacije je dobar za vaše zdravlje. Budite iskreni prema sebi: da li je i koliko je sport uključen u vaš svakodnevni život? Godine svakako nisu prepreka za bavljenje istim sportom, samo je razlika u tome da li ste individualac ili osoba koja može da postigne najbolje rezultate samo u sklopu tima. U nastavku teksta pročitajte FitPass preporuku sportskih aktivnosti u skladu sa vašim aspiracijama i stepenu autonomije.

Individualni ili grupni sportovi?

O prednostima fizičke aktivnosti nema potrebe mnogo govoriti, jer bez obzira na to da li se deklarišete kao rekreativac ili profesionalni sportista, sport i rekreacija su nešto što se podrazumeva kao obavezna stavka u vašem životu. U svetlu skorašnjih pobeda naših sportista, prikazaćemo vam suštinske razlike između gore spomenutih individualnih i grupnih sportova.

Kao što je već poznato, sve sportove delimo na individualne i grupne. Kaže se da izbor sporta dovoljno govori o vašem karakteru i načinu funkcionisanja u društvu. Naime, individualci su oni koji su od malih nogu navikli da cene sopstvene sposobnosti, ne zaviseći od drugih, jer zbog visokog stepena autonomije imaju tendenciju da postižu najbolje rezultate. Sa druge strane, grupni sportovi su oni u kojima se interaktivna, međusobna saradnja podrazumeva, a bez takve vrste podrške sportisti ne mogu funkcionisati. Čak i ako postoji bliskost, svaki član tima teži da se istakne i pokaže ono u čemu je najefikasniji, pa često može doći do konflikta, upravo zbog činjenice da se sportisti u jednom istom timu mogu posmatrati kao konkurenti. Individualni i grupni sportisti imaju zajedničku crtu – način na koji će sebe i druge inspirisati i motivisati za u postizanjem postizanju željenih i ciljanih rezultata.

Ono što od individualnih sportova izdvajamo jesu: biciklizam, plivanje, tenis, borilački i ekstremni sportovi, streličarstvo, gimnastika, atletika, sve vrste ekstremnih sportova. Upravo se ovde cene individualnost, želja za pobedom i postizanjem nekog ličnog cilja. Taj cilj, bilo novčane prirode ili stvar prestiža, jeste lako ostvariv uz dovoljno želje, svakodnevnog rada i strasti prema toj aktivnosti.

Ono što, sa druge strane, izdvajamo i od grupnih sportova, i što su dodatno koji su i najtraženiji: košarka, fudbal, odbojka na betonu i pesku, kao i rukomet, vaterpolo, kajaking, određeni borilački sportovi (npr. karate, džudo…). Samo oni koji su nekada trenirali ili su trenutno deo nekog tima, znaju kakav je osećaj vežbati u maloj zajednici posvećenih ljudi koji imaju zajednički cilj, a lepota takvog sporta jeste upravo u tome.

TRENIRAJTE ZAJEDNO!

Zadovoljni zaposleni su rezultat ulaganja poslodavaca u njihovo kako neformalno obrazovanje, tako i u segmente koji će ih dodatno podsticati da svoju efikasnost podignu na najviši mogući nivo. To uključuje i zajednička druženja. Tim bildinzi su odavno postali podrazumevana stvar u modernom svetu, jer na raznovrsne načine utiču na produktivnost radnika. Ukoliko odlučite da svakodnevnu monotoniju ”razbijete” nekom sportskom aktivnošću koja izlazi iz standardnih okvira, nećete pogrešiti. To možete uraditi i sa vašom FitPass karticom, koja predstavlja ulaznicu u sportski način života, gde su brojne kompanije prepoznale značaj ovog jedinstvenog koncepta u Srbiji i Bosni i Hercegovini. U FitPass sistemu možete da birate između 650 sportskih objekata, 60 disciplina (teretane, ples, joga, bazeni, tenis, pilates, grupni treninzi, spa, biciklizam, kuglanje itd.) u preko 25 gradova. S ciljem da zajedničke aktivnosti postanu zanimljivije, firme formiraju timove i takmiče se u dostupnim sportskim disciplinama.

Ukoliko niste, a želite da budete deo velike porodice zadovoljnih korisnika, sve neophodne informacije možete pronaći na sajtu, i to u delu za poslovne korisnike: https://fitpass.rs/kompanije. Takođe, za bilo kakvo pitanje ili nedoumicu, obratite se korisničkoj podršci na kontakt@fitpass.rs, koja će vam odgovoriti u najkraćem roku.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo