Pet načina da lakše ustanete rano ujutru da biste vežbali

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Da li ste vi od onih ljudi koji vole da vežbaju ujutru? Mnogi kažu da žele da budu ranojutarnji vežbači „kada porastu“ i pitaju se kako je moguće da neko to stvarno voli.

Da budemo iskreni, jutarnje vežbanje nekome ne predstavlja nikakav problem.

Ipak, morate da napravite plan i uložite veliki trud da biste vežbali rano ujutru.

Takođe, ako hoćete da budete istrajni, moraćete da podsećate sami sebe da to radite samo tri puta nedeljno, a da druga dva radna dana možete da spavate duže. Potrudite se da steknete rutinu – npr. obično ste na vratima spremni za jutarnje trčanje u 7h, tako da možete da počnete radni dan u 9h.

Evo pet navika koje valja usvojiti ako želite da vežbate rano ujutru, i da se dobro osećate zbog toga:

1. Uvek spremite odeću za trčanje veče pred trening.

Predlažemo čak i da spavate u njoj ako možete to da podnesete. Razlog je vrlo jednostavan – teško je odustati kad je napolju mraz, ako ste već obučeni i spremni da krenete.

2. Idite ranije na spavanje.

Zvuči tako očigledno, ali budimo iskreni: čak i ako ne vežbate ujutru, nemate šta da radite ispred TV-a do kasno u noć, ako ujutru treba da budete u kancelariji (i onda se kajete, jer ste celog sledećeg dana pospani). Uspostavite sopstveni ritam. Legnite najkasnije u pola jedanaest ili jedanaest uveče da biste ustali u pola sedam ujutru.

3. Ne podešavajte budilnik na „snooze“.

Podesite budilnik da ne zvoni sa odlaganjem i to će vam omogućiti da se držite plana vežbanja za taj dan. U protivnom skraćujete vreme potrebno za vežbanje i veća je šansa da ćete odustati, a onda ćete imati osećaj da ste protraćili vreme, jer se ni tako nećete osećati odmornim.

4. Uvek imajte vremena za kafu.

Ako ne možete početak dana da zamislite bez šolje kafe, a želite da trčite ujutru, to ne znači da ćete morati da se odreknete ovog užitka. Pijte kafu dok proveravate mejlove i spremate se, što će vam pomoći da se oslobodite pospanosti pre nego što krenete.

5. Vežbajte uz izlazak sunca.

Ako imate sreće da ne morate da budete na poslu jako rano i da vam radno mesto nije toliko daleko, planirajte da trčite „uz izlazak sunca“. Uživaćete u prelepom prizoru, i to u doba dana koje je najprijatnije za trčanje (naročito leti), a uvek ima mnogo ljudi u blizini pa će vam biti lakše ako vas trčanje po mraku čini nervoznim.

Izvor: BIZLife/https://www.self.com/

Foto: Pixabay