Vladimir Čuturilo o vrtoglavom uspehu brenda FOREO: Tehnološke inovacije za izuzetne rezultate u svetu nege

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Razvoj tehnologije poslednjih nekoliko decenija igra veliku ulogu u razvoju kompanija iz različitih industrija, a ni beauty industrija ne zaostaje – naprotiv, sve je više kozmetičkih proizvoda i uređaja koji idu u korak sa modernom svakodnevicom. Vodeći švedski brend u oblasti lepote i velnesa FOREO svojim inovacijama je dosegao nove razmere nege, ali i zahteva potrošača, a jedan od ljudi koji je dokazao da je ovo poslovno profitabilna investicija je Vladimir Čuturilo, generalni menadžer za FOREO Poljsku i FOREO Srbiju. Više od 25 godina posluje u različitim industrijama, ali  osetivši energiju kojom FOREO zrači, odlučio je da postane deo ove poslovne bajke i pomogne u izgradnji i razvijanju novih tržišta.

– Kako biste opisali FOREO u tri reči?

FOREO nas uči kako da brinemo o svojoj koži i zdravlju, koristeći inovativna beauty i velnes rešenja. Istakao bih tri vrednosti koje brend gaji – jednakost, prirodnost i samopouzdanje. Ideje koje promovišemo podstiču životne promene u internacionalnoj FOREO porodici koja je prisutna širom celog sveta. FOREO pokreće pitanja otvorenosti, prihvaćenosti i svesnosti – FOREO je brend koji nema barijere.

– Koliko dugo je FOREO prisutan kod nas i kako percipirate mogućnosti za razvoj brenda na našem tržištu?

FOREO dolazi iz Švedske, gde je osnovan 2013. godine, a u Srbiji smo prisutni od 2017. godine. U roku od svega pet godina, FOREO je od start-up inovativne firme za negu lepote prerastao u globalnu kompaniju koja zapošljava više od 10.000 ljudi. Naš cilj nije samo da privučemo potrošače, već i da sarađujemo sa drugim kozmetičkim brendovima koji žele da komuniciraju benefite kombinovanja njihovih proizvoda sa FOREO uređajima. Radije definišemo pravac u kom će se razvoj kretati, nego da posmatramo brojke, i ova strategija se pokazala kao najbolja imajući u vidu da primećujemo globalni rast prodaje za 200 – 250 odsto svake godine.

Što se tiče konkretno tržišta Srbije, uočavamo velike potencijale kada je u pitanju način nege koji predstavljamo, posebno imajući u vidu da su ljudi na ovom području izuzetno posvećeni brizi o sebi. Verujemo i radimo na tome da ovako mala zemlja ostvari svoj pun potencijal kada je u pitanju nega kože.

– Da li postoje određena tržišta koja značajno doprinose globalnim rezultatima prodaje?

Takva su tržišta Kine i SAD-a i to nije iznenađujuće jer je kod ovog brenda tehnologija na prvom mestu. FOREO je posebno omiljen u Kini, čak je prodaja našeg LUNA mini 2 uređaja jednom prilikom nadmašila prodaju iPhone 8. Tada je prodaja uređaja za 24 sata premašila 20 miliona dolara.

– Kakvu korporativnu kulturu negujete i da li je ona primenljiva na tržištu Srbije?

Negujemo skoro porodične odnose i takve odnose gradimo svuda u svetu, koliko god zaposlenih određeno tržište ima. Volimo da govorimo da je FOREO porodica. Svi smo veoma uključeni u razvoj i rad kompanije i zajednički implementiramo različite projekte. Vrata moje kancelarije su uvek otvorena svim zaposlenima.

– FOREO ima mnogo linija različitih proizvoda – od uređaja za čišćenje lica do uređaja za dubinsko apliciranje maski za lice. Koja je poslednja inovacija iz kompanije i kako razvoj tehnologije utiče na dizajniranje novih proizvoda?

Poslednja inovacija iz kompanije stigla je baš tokom ovog leta i to je LUNA 3 uređaj za čišćenje lica, koji je lansiran globalno i predstavlja treće izdanje naše čuvene linije uređaja sa anti-aging funkcijom – ovog puta uređaj je unapređen tako što može da se koristi u kombinaciji sa FOREO aplikacijom FOREO For You, zahvaljujući kojoj korisnici mogu da izaberu jednu od nekoliko vrsta masaže koju uređaj nudi, a koja će najviše odgovarati senzibilitetu korisnika.

Predstavljanje ovog uređaja je premašilo sva naša očekivanja – čak je 48 sati pre zvaničnog lansiranja proizvoda 75.000 ljudi širom sveta naručilo LUNA 3. Sve češće čujemo da je FOREO novi Apple moderne nege, a ove godine ćemo nastaviti da iznenađujemo korisnike novim proizvodima.

– Po čemu se FOREO izdvaja od drugih kompanija iz sveta lepote i nege i u kojoj meri osluškuje potrebe potrošača?

Inovacije u svetu kozmetike su iznad svih očekivanja naših potrošača i zato mogu da kažem da je FOREO svakako poseban u odnosu na druge brendove. Mi donosimo rešenja koja potpuno odgovaraju modernom načinu života, koji karakterišu nedostatak vremena, zagađenje vazduha, hipersenzitivnost… Zato nastojimo da oblikujemo zdrave navike potrošača, tako da skratimo vreme potrebno za dnevnu beauty rutinu, a da povećamo efektnost. Upravo je kombinacija ove dve naizgled suprotne stavke – inovacija 21. veka!

Mlado i izuzetno zahtevno tržište Srbije jedno je od najvećih izazova kompanije, pa upravo iz ovog razloga FOREO nastoji da što bolje edukuje potrošače kada je u pitanju investiranje u brigu o sebi i dnevnu rutinu nege. Motivisani i posvećeni profesionalci FOREO porodice nastavljaju da ulažu u konstantan rast, sa ciljem da pruže najbolje iskustvo kada je u pitanju nega uz pomoć tehnologije.

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: BIZLife

Foto: Promo